Saabistin Tyttö saa kortin ?
Saabistin Tyttö saa kortin ?
Nyt on se mitä mä pelkäsin mun pikkutyttö täyttää 18v
Lasketaankos ässästä ahtoja vai annetaanko tytölle täysillä ahdoilla
Tää on se mitä mä jo pelkäsin !!!
Eli likalle se satku täysillä ahdoilla n 230hp.
EI......... mä ostan automaatti tonnarin 2,0 koneella ja äkkiä.
Vävypoika jo kuolaa että se äijän satku tänne ja äkkiä.
Lasketaankos ässästä ahtoja vai annetaanko tytölle täysillä ahdoilla
Tää on se mitä mä jo pelkäsin !!!
Eli likalle se satku täysillä ahdoilla n 230hp.
EI......... mä ostan automaatti tonnarin 2,0 koneella ja äkkiä.
Vävypoika jo kuolaa että se äijän satku tänne ja äkkiä.
Viimeksi muokannut YKÄ, La Joulu 23, 2006 02:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Hölösuu"
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Meijän tyttö, 7v, on jo sanonu, että ysiysiä ei saa hävittää, että se on sitten sille, kun saa ajokortin. On siinä minulle tehtävää, pitää se 11 vuotta kunnossa, mutta onpahan aikaa kunnostaa..
Jos ihan vakavasti ajatellaan, niin lapsille sellaiset autot, että huonot uutiset ovat hyviä uutisia, että jos jotain sattuu, niin ei harmita, että auto hajos, vaan on iloinen, että tyttö (tai poika) ja sen kaverit on kunnossa.
Jos ihan vakavasti ajatellaan, niin lapsille sellaiset autot, että huonot uutiset ovat hyviä uutisia, että jos jotain sattuu, niin ei harmita, että auto hajos, vaan on iloinen, että tyttö (tai poika) ja sen kaverit on kunnossa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Jos ihan vakavasti ajatellaan, niin lapsille sellaiset autot, että huonot uutiset ovat hyviä uutisia, että jos jotain sattuu, niin ei harmita, että auto hajos, vaan on iloinen, että tyttö (tai poika) ja sen kaverit on kunnossa.[/quote]
oikeaa asennetta
juuri samasta syystä suositellin itse vaimoni sisarelle(joka juuri sai kortin) Saapia ja 900S vm 91 tuli ostettua ja yksi tyytyväinen saabisti taas lisää.
..muuten Jari se 11 vuotta kuluu äkkiä umpeen
oikeaa asennetta

..muuten Jari se 11 vuotta kuluu äkkiä umpeen

Mulle tyttö (6v) on sanonut että "tää on mun isona" vaikka ollaan vain yhdesti yhdessä tuolla käyty ajelemassa (ollut työn alla muuten).
Saas nähä 12v päästä.
V-M

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Hieno Ooppeli, on kaunis kori on. Täällä on Jämsässä yhdellä saabistilla myös tuollainen metalliruskea Manta. Sekin on todella hieno auto. Lienee museopeli. On tytöllä hyvä maku tyylin suhteenV-M kirjoitti:Mulle tyttö (6v) on sanonut että "tää on mun isona" vaikka ollaan vain yhdesti yhdessä tuolla käyty ajelemassa (ollut työn alla muuten).Saas nähä 12v päästä.
V-M

# 419 Vesa Pohjalainen
OT:na... On sitä tullut 21v hierottua kuntoon ja nyt olis uutta maalia vailla viimisimmän renovaation jäljiltä. Suorahampainen qualife laatikko, lukkoperä, 45 solexit, 2.2 alakerta, kisa kansi, 290 nokka ja rata alusta odottaa vielä enään asennustaVesa Pohjalainen kirjoitti:Hieno Ooppeli, on kaunis kori on. Täällä on Jämsässä yhdellä saabistilla myös tuollainen metalliruskea Manta. Sekin on todella hieno auto. Lienee museopeli. On tytöllä hyvä maku tyylin suhteenV-M kirjoitti:Mulle tyttö (6v) on sanonut että "tää on mun isona" vaikka ollaan vain yhdesti yhdessä tuolla käyty ajelemassa (ollut työn alla muuten).Saas nähä 12v päästä.
V-M

Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
Taitaa olla parempi tytölle harjotella muutama vuosi ensin jollain halvalla romulla ennen kuin tehokkaampiin vehkeisiin (saabeihin
) koskee.
Onnettomuus riski kun on hyvin suuri ensimmäisen vuoden aikana kortin saamisesta niin eipä "harmita" niin paljoa sitten jos ja kun onnettomuus on tullakseen kun alla on joku 200euron halpa romu.
Meitin 1-vuotiaan pojan pään menoks on myös suunniteltu samanmoinen suunnitelma noin 17vuoden päähän .. ensin harjotellaan noin vuosi mahdollisimman halvalla rotiskolla ja sitten voi vasta tulla kyseleen avaimia tallissa olevaan kun on näyttöjä rauhallisesta ajotyylistä

Onnettomuus riski kun on hyvin suuri ensimmäisen vuoden aikana kortin saamisesta niin eipä "harmita" niin paljoa sitten jos ja kun onnettomuus on tullakseen kun alla on joku 200euron halpa romu.
Meitin 1-vuotiaan pojan pään menoks on myös suunniteltu samanmoinen suunnitelma noin 17vuoden päähän .. ensin harjotellaan noin vuosi mahdollisimman halvalla rotiskolla ja sitten voi vasta tulla kyseleen avaimia tallissa olevaan kun on näyttöjä rauhallisesta ajotyylistä