9000:n turbon viritys

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
roadhawk72
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 13:51

9000:n turbon viritys

Viesti Kirjoittaja roadhawk72 »

Eli miten virittäisin 89 cd.n 2 litrasta turbo konetta hakusessa olis noin 250-300 heppaa ja suht luotettava käytettävyys.Olen netistä katellu Swedish Dynamicsin red series osia,onko kenelläkään kokemuksia niistä?
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tuo on ilmeisesti DI/APC? Eli lastu sinne ja lastu bensapuolelle, esim. Speedpartsilta. Tosin on noita myytävänä vapaillakin markkinoilla, kannattaa laittaa ostoilmoitusta.

Vakiohyrrällä et pääse 300hv lukemiin, 250-260hv voisi olla realistinen lukema. Siihenkin tarvitsee lisäksi ainakin 3" dp:n, isommat suuttimet (näillekkin pitäs olla sitten oma ohjelmansa) tai ainakin ruuvattavan bensanpaineensäätimen. Alucooleristakaan ei ole haittaa. 300hv yli halutessa sitten isompaa hyrrää peliin, esim T3/4, Mitsu TD04HL-18T jne, järeempi bensapumppu, imupuolen modausta ja varalaatikoita talliin.
Foxbody turbo
Vastaa Viestiin