Hehe hehe.. eipä kalva, mutta haluisin oikeasti tietää mihin tätä ainetta tarvitaan ja mihin perustat tämän monen sivun hehkutuksesi ??Ahtopaine kirjoitti:Nope herneitä... kuten sanoin uskoo ken tahtoo. Kasa testejä on edelleenkin tuolla luettavissa, voit ihan vapaasi olla sitä mieltä, että kaikki kusettavat tai ovat muuten vaan ignorantteja ja teikäläinen on se joka tietää paremmin... jos sua kovastikin kalvaa epäillys aineen toiminnasta, niin kysäseppäs vaikka suoraan tuolta RVS-puljusta, niin epäilemättä antavat ihan mielellään lisätietoa.
Muita mittaustuloksia ei omista autoistani ole kuin nuo puristukset. Pakokaasutesteissä katsastusten yhteydessä on aina tullut huippuarvot. Bensankulutuksen laskun olen todennut käytännössä, moottorin
värinöiden ja äänten vähenemisen ohjella. Lisäksi kuten kerroin laatikot toimivat selvästi jouhevammin. Taidan olla meistä kuitenkin se, joka on kokeillut ainetta käytännössä ja se tieto riittää minulle..
Kuten jo aikasemmin totesin, on kys aine loppuun ajettun moottoreiden viimeinen korjauskeino, konetta avaamatta.
Meillä päin ohipuhaltavat moottorit avataan ja niihin vaihdetaan laakerit, koneistetaan seetit ym ym.
Koko rvs:n sivuilla ei puhuta halaistua sanaa aineen vaikutuksesta kuluneisiin laakereihin, seeteihin ym..
Tuossa jo aikaisemmin totesit koneesi olevan timmissä tikissä, niin en kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi ehjään koneeseen pitää moista ainetta suoltaa ? Värinöiden ja äänien takiako ?
Entäs sitten väljiin koneisiin, miksei konetta voi korjata, vaihtaa laakereit,tiivisteet,korjata seetit, tarkistaa öljypumppu ym ym..
Miksi aina pitää mennä siitä mistä aita on matalin, kun kuitenkaan aine ei laakereita ehjää tai seetejä paranna..
Sovitaan vaikka sitten niin, että aine toimii mahdottoman hyvin, mutta on täysin hyödytön nykypvänä. Ehkä joskus 60-luvulla kun moottorinkorjaus oli kallista ja vaikeaa, olisi tälle aineelle ollut käyttöä..
Teollisuuden käytössä tuon ymmärtää, kun siellä oikeasti saattaa jotkut hammaspyörät maksaa mansikoita ja niihin mieluusti halutaan kokeilla kaikkea ennen uusien vaihtoa.
Aina näitä aineita putkahtaa markkinoille ja aina löytyy niitä, jotka uskovat näihin. Loppupeleissä puristuspaineen nosto on yksi helpoimiten kuvattava arvo moottorin toiminnasta, muttei ole ainoa moottorin mekaanisen kunnon mittari.
Tämän pvän erinomaisuuden näkee kätevästi, kun tarkistaa kys aineita markkinoivan yrityksen liikevaihdon ja tarkastelee siitä kys aineen menekkiä, se kun kertoo "uskovien ihmisten" määrän aika helposti

Siinä olet oikeassa, että olet sinulla on kokemusta aineesta, mulla ei , eikä tule

Okei, lopetan tähän. Syy väittelyyn oli se, etten nähnyt mitään pätevää syytä kehujesi pohjaksi, enkä ymmärrä moisen aineen käyttötarkoitusta, eikä se vieläkään yrityksestäsi huolimatta auennut minulle..
Molen nääs blondi