Itse hiukan vajaa 9 vuotta kortin saatuani aloitin kaasari satkulla -86 mallia sedan....no punaisen värin vuoksi äiti sitä hinkui itselleen ja 15 tuumasen subbarin hankinnan myötä tarvittiin combin luukkua joten vaihdettiin autoja äitin kanssa. Näin sain alleni 900i -87 viistokeulan

Tää ruisku tuntu kyllä ripeemmältä sillä kokomuksella että meni kuukausi ja kortti kuivumaan ohituskaistan päässä. Parin viikon kuivattelun jälkeen melkein heti karautin kaupungilla märjällä asfaltilla katukivetyksen reunaan ronal:n tykkivanteen

Systeri taas on ajanu alusta asti -97 ng900i:llä ilman mitään.
Itse jos ajettelen niin ekaks autoks olis kyl paras ihan perus malli (siis tehoiltaan) ja mahdollisimman vankka rakenteinen millainen saabbikin on. Ihan perusmalli ilman mitään vakautus järjestelmiä yms. niin oppii ajamaan ihan perusautoa ettei luoteta liikaa näihin järjestelmiin. Mitään harvinaisuutta/museo autoa en vasta alkajan käteen antaisi tai mitä on tulevaisuudessa tarkoitus taltioida. No tapauksia on monenlaisia, mut tällästä tuli mieleeni.