Saako katin heittää...
Saako katin heittää...
mäkeen. Siis suora putki katin tilalle. 900 S, -90.
Tee samalla lailla kun allekirjoittanut. Eli katsastukseen katti paikoilleen ja leima paperiin konttorilta ja suora putki taas tilalle. 

Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Noh,mulla on nyt -90:sessä 3tuuman putki yhdellä vaimentajalla turbolta asti.Mulla oli katinkorvaus putki koko sen ajan mitä mulla oli toi putkisto käytössä ennenkuin ajattelin katsastaa auton.Meni vaan turbo paskaksi melkein heti kun sain katin takisi kiinni ja auto jäi seisomaan talveksi kunnostusta odottamaan.Kun tyrkkäsin katin paikalleen niin hämmästys oli suuri äänien suhteen.Meinaan uskomattoman radikaalisti hiljeni.
Että kyllä se hyvänä äänenvaimentajana (lue tulppana) toimii isommalla röörillä ja downpipellä varustetussa autossa.
Sitä en sitten tiedä miten se vaikuttaa vakioputkistossa.
Että kyllä se hyvänä äänenvaimentajana (lue tulppana) toimii isommalla röörillä ja downpipellä varustetussa autossa.
Sitä en sitten tiedä miten se vaikuttaa vakioputkistossa.
No se vähän riippuu, itsellä kun vakio ässästä meni katin jälkeinen putki poikki niin laitoin uuden putken suoraan katin etulaipasta ja vaikutus oli mielestäni lähinnä äänien puolella.Robocop kirjoitti:Ok. Minkälaisen vaikutuksen tehoissa katin poistaminen saa aikaan?
Myöhemmin tuli asennettua JT:n 3tuumanen vakiokatilla ja kahdella vaimentajalle niin autosta tuli tosi hiljainen.
Nyt tuli irroitettua JT kun olis tarkoitus asentaa myös 3" katti ja laitoin taas vakioputken ilman kattia paikoilleen mutta alkuosa ryssänmutkalta on 3tuumasta ja apc-systeemi lisätty niin meno tuntuu herkistyneen vaikka loppuputki onkin pienempää.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992