sähkövikaa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
"Koeajolla"

sähkövikaa

Viesti Kirjoittaja »

Kuinkas paljon tonne radiolle tulevaan virtapiuhaan pitäisi virtaa tulla, kun mulla tulee vain 2.3volttii minusta aika vähän :? eikä radio sen takia käynnisty.
Kaikki toimi ennen hienosti, kunnes kun tänää irrotin akun + piuhan akusta ja laitoin sitten hetken päästä takas ja menin autoon sisää nii ihan kaikki muut sähkölaitteet toimii että missäköhän voisi olla vika??
Olen kokeillu toisilla radioilla eikä nekään sano mitään ja sulakkeen olen kattonu?? Että apua kaipailtais
Nii ja kysehän oli saab 900:sta
hz81
"Hölösuu"

Re: sähkövikaa

Viesti Kirjoittaja hz81 »

mä kirjoitti:Kuinkas paljon tonne radiolle tulevaan virtapiuhaan pitäisi virtaa tulla, kun mulla tulee vain 2.3volttii minusta aika vähän :? eikä radio sen takia käynnisty.
Kaikki toimi ennen hienosti, kunnes kun tänää irrotin akun + piuhan akusta ja laitoin sitten hetken päästä takas ja menin autoon sisää nii ihan kaikki muut sähkölaitteet toimii että missäköhän voisi olla vika??
Olen kokeillu toisilla radioilla eikä nekään sano mitään ja sulakkeen olen kattonu?? Että apua kaipailtais
Nii ja kysehän oli saab 900:sta
Kyllähän sinne vähintään 12 volttia pitäis tulla. Mimmi oli sittenkin nopeempi..
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja »

juu no niinpä mää vähä kyl arvelinkii, mut mistäs tämä vois johtua että sinne tulee vain tämä vähän reilu 2volttia.
Onkos radion ja akun välis jotain jännitteen säädintä tai jotain mikä ois mahdollisesti paskana??
Vastaa Viestiin