EDIT: Niin ja vikakoodiksi antaa 6C
Ilmastoinnin ilmanohjausläppäprobleema
Ilmastoinnin ilmanohjausläppäprobleema
Auto -89 tonnari, varustettuna ACC1. Nyt on sellainen ongelma, että hanskalokeron takana sijaitsee kaksi säätömoottoria ja toinen ei toimi... Kyseessä on se moottori, joka säätelee ilmaläppää tuulilasille/pääsuuttimille. Tänään laitoin toisen moottorin tilalle, mutta ei auttanut. Sitten laitoin kyseisen moottorin liittimen sille toiselle moottorille(joka toimii täysin), mutta ei puhunut sekään sanaakaan. Eli jostain on virrat moottorille hukassa, mutta mistä, ACC-yksikkö? Nyt on kojelauta auki, enkä ennen laita kiinni, kun vika on korjattu! 
EDIT: Niin ja vikakoodiksi antaa 6C
EDIT: Niin ja vikakoodiksi antaa 6C
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Jepjep, mutta kun ei toimi ehjällä moottorillakaan?Mimmi kirjoitti:Vikakoodi 6C = ilmanjakorummun läppämoottori oikosulussa tai jumissa (virta liian suuri).
ACC rajottaa moottorien saamaa virtaa.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Nyt toimii!
Tänään vaihdoin ehjän paneelin (Kiitos Tuhalle!), mutta vika ei täysin korjaantunut, myös säätömoottori oli viallinen, välillä ei pyörinyt ja välillä pyöri...
Nyt molemmat kunnossa ja läpät toimii iloisesti!
Hiukan kinkkinen, kun kaksi vikaa samaan aikaan!
No, pääasia, että tuli kondikseen.
Tänään vaihdoin ehjän paneelin (Kiitos Tuhalle!), mutta vika ei täysin korjaantunut, myös säätömoottori oli viallinen, välillä ei pyörinyt ja välillä pyöri...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Jos intoa riittää, kokeilepa huviksesi mitata oliko moottorin asentopotentiometri hypännyt pois kalibroinnistaan, se on helppo korjata.LR kirjoitti:myös säätömoottori oli viallinen
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 266#148266
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Eipä siinä mitään kiittelemistäLR kirjoitti:Nyt toimii!
Tänään vaihdoin ehjän paneelin (Kiitos Tuhalle!)......
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
jus kirjoitti:Jos intoa riittää, kokeilepa huviksesi mitata oliko moottorin asentopotentiometri hypännyt pois kalibroinnistaan, se on helppo korjata.LR kirjoitti:myös säätömoottori oli viallinen
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 266#148266
Moottori lähti aina käymään, kun meisselillä koputteli eli ehkä vaikuttaisi sisäiseltä vialta.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.