...näenkö oikein, että kaksi aerotonttua on rivissä? Voihan se tietty olla Jubikin. Hitto kun olisin ollu maisemissa niin olis tullu vielä yksi. Rollosta vähän kaukan.
Niin kiitoksia vaan viimeisestä!! Venähti hieman tämä koneelle pääsy, kun tuli kokeiltua nahkan hyttyskestävyyttä Kainuun korvissa ja sitten oli muutakin puuhaa. Ja hyvät on kuvat, kiitos Jarille ja Lasselle kiitokset juomista .
Ahtopaine kirjoitti:...näenkö oikein, että kaksi aerotonttua on rivissä? Voihan se tietty olla Jubikin. Hitto kun olisin ollu maisemissa niin olis tullu vielä yksi. Rollosta vähän kaukan.
Eilen korjattiin syvää pois jäännistä johtunutta masennusta Ahtopaineen kanssa ja potkastiin Wanhan Wetterin pihassa kahen mustan voimin..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Täälläpäin on pikkusen heikkoa osallistuminen. Kävin kyllä jouluna Kajaanissa, mutta nyttemmin oleilen jo Pohojammaan lakeuksilla. Seuraavasta kerrasta ei mitään käsitystä... ehkä päästäisenä .
Ilmestyn toki paikalle jos vain suinkin pääsen... navin piti tulla tänään postiin mutta yllättäen kustilta näyttää kummi taasen kerran puhjenneen polkuautosta, kun ei näy seurannassa kirjausta välietapilta. Joutuuko tässä ny jäädä odottamaan ensitiistaihin asti sitä pirun laitosta.. kerppeles tuon puljun ja sen lupaukset seuraavan päivän toimituksista. Noilla hinnoilla pitäisi tulla kotiovelle asti puolessa päivässä, saakeli jenkkilästäkin olen saanu paketin halvemmalla kotiovelle suoraan kannettuna.
..jesh tulikin sitten tuo navi (ei vaan tuo seurantajärjestelmä ollut ajantasalla), eli aiemman suunnitelman mukaan olemma sitten joskus lauantai-iltana klo 8-9 Kajaanissa. Käytännössä mulle todnäk passaisi siis sunnuntai ja siitä etiäpäin ehkä jopa seuraavaan vkonloppuun.
Sen verran varmaan on, että olen tulossa Kajaaniin näillä näkymin perjantaina 2.3. ja lähden sieltä sunnuntaina 4.3. pois. Että mikäli muille passaa, niin perjantai ja lauantai olisivat varmasti passelit. Sunnuntaina alkaa olla jo kiirus takasinpäin.
Taitaa käydä niin, ettei kovinkaan moni ole maisemissa... mulla olisi sitten ainakin Jarille 3 kpl niitä jenkkipöläreitä jos haluat ja Tasapaino akselille yks kpl alumiinitulppa O-renkaineen toimitettavaksi Ahtopaineelle.
Jos ihan lyhyesti pistäydyttäisiin kaffeella jossain?