Apua kuvaa tulpan johdoista...
Apua kuvaa tulpan johdoista...
Niin jos sais äkkiä joltai kuvaa miten menee noi tulpan johdot tuonne virranjakalle oikein.
9000 2.0l normaali ilman turboa ja vuosimalli oli vm-90.
Jos sais nopsaa kuvia ois toosi kiva...
9000 2.0l normaali ilman turboa ja vuosimalli oli vm-90.
Jos sais nopsaa kuvia ois toosi kiva...
EI AUKEEE.......
Toi linkki ei aukee BYÄÄHHH 

Kyllä se äsken vielä aukesi kun linkin postasin. Tuossa on kuva nyt erikseen:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... johdot.gif
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... johdot.gif
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
JEEEEE........
Kiitoksia oikein Rutkasti..
Pääsee käymään Raketti kaupassa

Pääsee käymään Raketti kaupassa






Hemmetti..
Ei vaan lähde käyntiin..Pyörii vaan tasaseen ja ei ees lupaile mitään..
Ei kai siinä menny mitään rikki kun johdot oli pikkaisen sekaisin niin se meinas lähtee käyntiin ja lähtikin mutta kävi kehnosti ja pari kertaa kokeiltuani lopetin kokeilun ja kirjoitin tänne..
Eli vaihdoin tulpat ja virranjakajan kannen ja pyörijän ja sen jälkeen ei oo toiminu..
Pitäisköhän noi tulpan johdot vaihtaa...
Mistä sais hyvät halvalla?
Ei kai siinä menny mitään rikki kun johdot oli pikkaisen sekaisin niin se meinas lähtee käyntiin ja lähtikin mutta kävi kehnosti ja pari kertaa kokeiltuani lopetin kokeilun ja kirjoitin tänne..
Eli vaihdoin tulpat ja virranjakajan kannen ja pyörijän ja sen jälkeen ei oo toiminu..
Pitäisköhän noi tulpan johdot vaihtaa...
Mistä sais hyvät halvalla?

Motonetissä on nämä tarjolla:
SYTYTYSJOHTOSARJA SAAB 9000 --98
Sisältää tulpan johdot ja puolan johdon (jos autossa on puola), annetut
mitat viitteellisiä
9000 yleismalli, lyhyemmät johdot. . . . . . . . . . . . . 11-2081 17.50 ???
9000 yleismalli, pidemmät johdot. . . . . . . . . . . . . . 11-2134 18.50 ???
9000 Lämpösuojatut-valmiste (Saab-malli). . . . . . . . . . 11-2104 36.50 ???
9000 Saab-malliset/ei lämpösuojatut. . . . . . . . . . . . 11-2230 19.50 ???
Onko vika sitten johdoissa, vaikea sanoa.
SYTYTYSJOHTOSARJA SAAB 9000 --98
Sisältää tulpan johdot ja puolan johdon (jos autossa on puola), annetut
mitat viitteellisiä
9000 yleismalli, lyhyemmät johdot. . . . . . . . . . . . . 11-2081 17.50 ???
9000 yleismalli, pidemmät johdot. . . . . . . . . . . . . . 11-2134 18.50 ???
9000 Lämpösuojatut-valmiste (Saab-malli). . . . . . . . . . 11-2104 36.50 ???
9000 Saab-malliset/ei lämpösuojatut. . . . . . . . . . . . 11-2230 19.50 ???
Onko vika sitten johdoissa, vaikea sanoa.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Biltemasta ostin, eikä maksanut paljoakaan, joku 10 - 15 Ecua.crashline kirjoitti:Firges9000 kirjoitti:Ostin aikoinaan BelHelvatasta sytytyksen ajoituslampun muutamalla Egellä.
Sen avulla on kiva tarkistaa kipinän olemassaolo.SEKÄ ajoitus.
Mistä ostit?

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Oiskohan kuitenkin???
Oiskohan kuitenkin sattunut jotain sellaista ettei se lähde enää käyntiin??
Muistelen mitä tein...
-Tulpat oli nimittäin aivan pirun tiukassa kiinni mutta lähtivät lopulta auki, Tulpat ovat saman merkkiset ja malliset kuin vanhat.
-Tulppien johdot olivat todella tiukassa(joutui oikein apinan raivolla tempomaan irti) ja näyttävät vanhoilta ja ovat siellä virranjakajan päässä tosi löysästi kiinni...
-Kun olin saanut kaikki kiinni LUULIN että johdot olivat oikein ja starttasin ekaks ei startannut köhi ja paukahti hieman ja sit lähti käyntiin kävi vajailla muutaman sekunnin mutta sammutin sitten.
-Sitten tulin tänne ja Kirjoitin aiheesta ja sain nopeasti vastauksia...
En tiedä mutta Tulpan johdot vaihdan huommenna.
Muistelen mitä tein...
-Tulpat oli nimittäin aivan pirun tiukassa kiinni mutta lähtivät lopulta auki, Tulpat ovat saman merkkiset ja malliset kuin vanhat.
-Tulppien johdot olivat todella tiukassa(joutui oikein apinan raivolla tempomaan irti) ja näyttävät vanhoilta ja ovat siellä virranjakajan päässä tosi löysästi kiinni...
-Kun olin saanut kaikki kiinni LUULIN että johdot olivat oikein ja starttasin ekaks ei startannut köhi ja paukahti hieman ja sit lähti käyntiin kävi vajailla muutaman sekunnin mutta sammutin sitten.
-Sitten tulin tänne ja Kirjoitin aiheesta ja sain nopeasti vastauksia...
En tiedä mutta Tulpan johdot vaihdan huommenna.

-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Ei mitään....
Pyörii vaan ja mitään ei tapahdu sulakkeet ja liittimet/liitokset tarkistettu tulpat kuivattu, bensaa tulee....jne jne...
Mutta ei starttaa vaikka on uudet tulpan johdotkin
Missä vika?
Mutta ei starttaa vaikka on uudet tulpan johdotkin

Missä vika?
TÄH.....
Missä lokosissa? 2.0litranen ilman turboa....ja tosiaan automaatti.Mimmi kirjoitti:Onkos tulpat oikeissa lokosissa jakajan kannessa?
No Anyway kokeiltiin et tuleeko kipinää tulpille ja tuleehan sieltä kaikille tulpille kipinää eli virranjakajassa ja pyörijässä ei ole vikaa???
-Ja tosiaan bensaa kyllä tulee maan perusteellisesti tulpille asti...
-Mulla on Fighterin hälytin ja ilmeisesti ajonestolaite myös, mutta olen kääntänyt avaimesta tuon hälyttimen pois päältä ettei sen pitäisi häiritä tuota starttausta.
