Totta vaikka nykypäivänä on tehotkin saatu aika bensavehkeiden tasolla.Japso kirjoitti:Kyllä diiseli kuuluu maatalouskoneisiin.
Tosin tuo tomaatti sopii hyvin niihin koska veto alue on niin lyhyt


Nii, turha väittää vastaan.michael kirjoitti:Ei varmaan voi vastaan väittää (tai voi, mut se on homojen hommaa), mutta kyllä automaatti on heti automaatti-ilmastoinnin jälkeen THE luxusvaruste.
Aattele ny ite!:) ei tarvii vekslata!
9-5T kirjoitti:Mites ratin kääntö, onnistuuko puhuessa?michael kirjoitti: automaatilla
ei tarvitse keskeytää keskustelua kaverin kansssa välityssuhteen vaihtamisen ajaksi
Joopa joo. Toimiikohan muuten kun dynossa? Kyllä noi ruotsalaisfirmojen T7 turaukset on ollu melko heikkoja esityksiä.Tri-Lo kirjoitti:Tuostahan löytyy melko tuore esimerkki->http://www.maptun.com/cars.php?id=157
Projektista myös paljon juttua STCS:n foorumilla->http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... sc&start=0
Toinen ketjussa esiintyvä -06:nen pääsi vielä parempiin lukemiin, 490hv/640Nm.
Minusta Saab on turvallisuutensa lisäksi urheilullinen. Saattaapi johtua siitäkin, että aikaisemmat autot olleet epäurheilullisia. Moottoripyörät olivat sen sijaan kovinkin urheilullisia.2.2TiD kirjoitti:Taitaa eräällä jos toisella olla SIDistä muutama pixeli pimeenä kulutusten kohdalta...
Asialliset korjausohjeet löytyy toisaalta.
Kävin katsomassa sen listan ja sieltähän se sarvikuono löytyi sijalta 80/85!
Että se siitä urheilullisuudesta mutta kuten jo todettua niin Saabia ei osteta urheilullisuuden vuoksi vaan eikös turvallisuus, mukavuus + ergonomia lie kärkisijoilla. Ihan tärkeitä arvoja sinänsä.
Sinänsä mukavaa huomata että täällä saadaan "keskusteluakin" aikaiseksi ja miksei saataisi, kun on noinkin pyhästä asiasta kyse.
Siitä en lähde väittelemään.JouniCSE kirjoitti:Joopa joo. Toimiikohan muuten kun dynossa? Kyllä noi ruotsalaisfirmojen T7 turaukset on ollu melko heikkoja esityksiä.Tri-Lo kirjoitti:Tuostahan löytyy melko tuore esimerkki->http://www.maptun.com/cars.php?id=157
Projektista myös paljon juttua STCS:n foorumilla->http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... sc&start=0
Toinen ketjussa esiintyvä -06:nen pääsi vielä parempiin lukemiin, 490hv/640Nm.
No voi pyhä ristus, ei mulla ole koskaan mikään vakio, niin koneeltaan, alustaltaan kuin jarruiltaan ollut tähtäimessä. Mä ostan (ehkä)/ostin Saabin koska siitä saa rakentamalla just sellaset "urheilullisen" paketin kun haluaa (itäeurooppalaiset tahi vinosilmä pirssit ei mahdu mun uskontoon, ok, Pajeron verran tästä luistan). Aihio on hyvä, ainekin on ollut T5 kolkissa. Kieltämättä 9-5 Aero gt3071:llä, pulssipakosarjalla ja muilla vaadittavilla kone härpäköillä, säädettävillä Koneilla, nelimäntä jarruilla, ja muilla mielenkiinoisilla palikoilla kiinnostaa, ja kiinnostaa hitosti. Jos tollasen Aerosta rakennan, pyydän ne pyhät topgearin äijät sitä koeajamaan.2.2TiD kirjoitti:Että se siitä urheilullisuudesta mutta kuten jo todettua niin Saabia ei osteta urheilullisuuden vuoksi vaan eikös turvallisuus, mukavuus + ergonomia lie kärkisijoilla. Ihan tärkeitä arvoja sinänsä.
Sinänsä mukavaa huomata että täällä saadaan "keskusteluakin" aikaiseksi ja miksei saataisi, kun on noinkin pyhästä asiasta kyse.