900 ahdot hukassa

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Kannattaa tarkistaa letkut jotka menevät ahtopainemittarille, sekä se pieni painekytkin (Ahtopaineen rajoitin) jonka löytää ( koetaulun alta)seuraamalla imusarjasta tulevaa letkua, ahtopainemittarillle.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: 900 ahdot hukassa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

carimat kirjoitti:Tervehdys kaikille!

Nyt se sitten alkoi...kevät eli vanhuksen kunnostus.Heti alkuun moinen ongelma,eli ahtoja ei ole.Ahtopaine mittari ei nouse kiihdytyksessä ns."ahtoalueelle",oliks se ny keltainen alue, vaan rupeaa vain suhistamaan jostain mittaritaulun takaa.Kojetaulu osiksi ja lisää ihmettelyä koeajon jälkeen.Oisko jollain heittää hyvää vinkkiä/kokemus tietoo moisesta viasta. :roll: Juu ja toi vanhus 900 -84 T
Kurkkaappas seuraavaan sivustoon;

http://www.chenriks.tk
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Kannattaa kuitenkin ensin tarkistaa ne alipaineletkut ettei suhise.
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 900 ahdot hukassa

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

carimat kirjoitti:Tervehdys kaikille!

Nyt se sitten alkoi...kevät eli vanhuksen kunnostus.Heti alkuun moinen ongelma,eli ahtoja ei ole.Ahtopaine mittari ei nouse kiihdytyksessä ns."ahtoalueelle",oliks se ny keltainen alue, vaan rupeaa vain suhistamaan jostain mittaritaulun takaa.
Itselläni satku suhisi myös "kojetaulun takaa".
Tarkemmin sanottuna kuskin puolelta. Syynä oli vuotava ylipainekatkaisija. Letkut oli ehjät.
Paineisiin vuoto ei vaikuttanut.
Polvituki irti, niin saat ylipainekatkaisijan näkösälle.


.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Ja mulla, kerran kun nilkan suoristi, kuulosti että kaikki paineet olis menny harakoille -> peruspaineet -> magneettivena oli paskana.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin