Kytkimen työsylinteri !

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

RJK kirjoitti:
Jos kone on irti ja pitää vielä kampiakselinkin stefa vaihtaa niin kannattasi ehkä tehdä niin, että irrottaa moottorin vaihteistosta jolloin kytkinkin purkautuu.
Jos paineasetelma ja työsylinteri ovat paikoillaan, ei moottoria aivan helposti saa vaihteistosta irti.
Sitäkin on tullut kokeiltua. :cry:

vauhtipyörän takana on kaks pulttia mitkä pitää konetta ja laatikkoa yhdessä. en suosittele
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Make^ »

Jos ovat tallella vielä... Parista olen purkanut, eikä kummassakaan enää ollut ko. pultteja
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
Vastaa Viestiin