202.sen kampurat
Täytyypä käydä kaverilla vielä vertaamassa niitä tonnarin kiertokankia noihin T8:n kankiin. Laakerithan on kuitenkin ihan samat kaikissa ja kyllä tuo T8:n kanki todella tiukasti istuu siihen tonnarin kampuraan, mutta minähän en näistä mitään ymmärrä...
Kiitos Pasi kuvasta, täytyy tutkia tuo laahaimen kiinnityspultti. Vähän hämäsi tuo puhe hihnankiristimestä...
Eski
Kiitos Pasi kuvasta, täytyy tutkia tuo laahaimen kiinnityspultti. Vähän hämäsi tuo puhe hihnankiristimestä...
Eski
Koneprojekti eteni viikonloppuna siihen pisteeseen, että kävin hakemassa/purkamassa yhden M1990 900S:n alakerran. Pakettiin tuli lohko, kampura, kiertokanget, jakopään koppa, öljypumppu, hihnapyörä ja startti. Olipa ässässä vielä isompi kytkin, joten nyt on vauhtipyörässäkin ajoitusmerkit kohdallaan...
Nyt aloin kuitenkin harkitsemaan, että kuinka paljon tuo lohkon vaihtaminen uudempaan poikii lisähommia, kuten turbon öljyn paluuputki..? Startin huoltoystävällisempi paikka kyllä houkuttaisi, mutta saattaisi olla sittenkin yksinkertaisempaa lyödä ässän kampura, kanget ja jakopään hilut T8-blokkiin, koska se kävisi taas muuten Aeron omaan tekniikkaan paremmin... Laahaimen kiinnityspulttikin näytti käyvän siihen B201-pataan. Mitäs mieltä asiantuntijat ovat..?
Siinähän ne on kuin kaksi marjaa:

Eski
Nyt aloin kuitenkin harkitsemaan, että kuinka paljon tuo lohkon vaihtaminen uudempaan poikii lisähommia, kuten turbon öljyn paluuputki..? Startin huoltoystävällisempi paikka kyllä houkuttaisi, mutta saattaisi olla sittenkin yksinkertaisempaa lyödä ässän kampura, kanget ja jakopään hilut T8-blokkiin, koska se kävisi taas muuten Aeron omaan tekniikkaan paremmin... Laahaimen kiinnityspulttikin näytti käyvän siihen B201-pataan. Mitäs mieltä asiantuntijat ovat..?
Siinähän ne on kuin kaksi marjaa:

Eski
Moorrorinkiinnikkeet sopivat kaikki kaikkiin B20x lohkoissa.Eski kirjoitti:Jep, startti ja lohkolämppärin vastuskin tuli lohkon mukana, joten eihän tuo ihan mahdoton homma pitäisi olla tuosta punaisesta lohkosta...
Sopiikos muuten vanhemman malliset moottorinkannakkeet tuohon uudempaan lohkoon?
Eski
Tuossa on nyt minusta vain valinnan vaikeus kumman pistät. Kun pistät hyvän startin sinne pakosarjan alle niin ei sitä tartte koskaan ronkkia. Tiivisteet sun muut joudut kumminkin molemmista vaihtamaan.
99T-museopeli
Jep, vähän tässä on kahdenvaiheilla, kun tuo B201-blokki vaikuttaisi melkein parempikuntoiselta, ainakin kannen tasopinta pitäisi todnäk hioa tuosta ässän lohkosta ja APC-nakuanturin reikäkin on ruostunut pilalle siitä, mutta vanhemmassa lohkossa se on kunnossa... Ässään on ilmeisesti tehty joskus koneremonttikin, kun koneessa oli Mahlen männät, joissa on vuosiluku 1996. Taitaa B201-lohko viedä voiton tässä arvonnassa
Eski

Eski
jaa että B212 ei sovi, mutta B204 sopiiPassi kirjoitti:
Moorrorinkiinnikkeet sopivat kaikki kaikkiin B20x lohkoissa.

#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.