Moi.
Vaihdettu alatukivarsi ja vakaajan ulompi kumi pelkääjän puolelta. Siitähän ne ongelmat alkoivat. Alkoi kolisemaan ja narisemaan, etenkin jarrutuksessa,kääntäessä ja kanttareissa. No huomattu iskarin yläpään kumin revenneen ja vaihdettu tänään samalla kertaa koni sportit joka kulmaan, laitettu levyt etujousien alle, uudet kumit ja yläpään laakerit eteen. Käyty kaikki etupään ohjauksen palikat läpi eikä välystä ole missään.
No kolina jatkuu edelleen. Alkaa pikkuhiljaa v..uttaa.
Tuleeko jollekin jotain mieleen? Kaikki vinkit tarpeen.
Ps. Syttyi antilock valo mittaristoon vetokoukun asennuksen jälkeen, mikähän se on ja saako jotenkin resetoitua?
900 -94 etupään kolina
Vika löytyi.
Alatukivarren taaempi pultti löysä. Kierteisiin oli tungettu joskus aikaisemmin alumiiniliuskaa pultin ympärille useampi kierros kun on menny kierteet. Saatu kaivettua nyt liuskat pois, tehty uudet kierteet ja vaihdettu pultti. Ei kolise enää.
Pyörä pääsi liikkumaan sentin vanhalla pultilla joten sieltä selittyy paljon "ominaisuuksia".
Vielä kun vaihtaa vakaajaan uretaanipuslat niin vot.
Antilock vielä askarruttaa, eikö kellään tietoa?
Alatukivarren taaempi pultti löysä. Kierteisiin oli tungettu joskus aikaisemmin alumiiniliuskaa pultin ympärille useampi kierros kun on menny kierteet. Saatu kaivettua nyt liuskat pois, tehty uudet kierteet ja vaihdettu pultti. Ei kolise enää.
Pyörä pääsi liikkumaan sentin vanhalla pultilla joten sieltä selittyy paljon "ominaisuuksia".
Vielä kun vaihtaa vakaajaan uretaanipuslat niin vot.
Antilock vielä askarruttaa, eikö kellään tietoa?