saapasjalkakissa kirjoitti:Mitäs vikaa on korinväriin maalatuissa maskeissa? Musta ne istuu paremmin, varsinkin jos autossa ei paljoa muuta kromia ole. Ja eihän toi oo mitään amista nähnytkään. En edes uskaltaisi näyttää kuvaa omastani ennen.. se vasta oli amis kaikkine biltema tummennuksineen ja tribaaliteippauksineen...
Ei siinä mitään, varsinkin mustassa autossa sopii ihan hyvin korinvärinen maski. Punaiseen OG satkuun ei mielestäni sovi.
..ja tribaaliteippauksista en viitsi edes aloittaa ilmaisemaan mielipidettäni.
Tri-Lo kirjoitti:Saab-teksti ja "turbo" siihen vielä. (EI kanaverkkoa!)
Ja pyyhi se alalipan "SAAB"! Ouch, sori, autohan ei ollut mun..
Ei sitä 'turbo' tekstiä.. Mut musta toi alalipan Saab-teksti näyttää hienolta.
Ja nyt jos sanon tämän, niin joku kyllä lyö päätänsä seinään ja leimaa minut täysin amikseksi, mutta... Tohon maskiin vois kyllä sopia punainen verkko.. Tai musta maski sillä punaisella kiiltävällä verkolla..
Ja niitä teippauksiahan mulla ei onneksi enää ole.. Ne olivat vain hetken mielijohde ja ylimääräinen rulla teippiää.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Minun mielestäni saab:pi on vakionakin hieno, mutta ainahan siihen, ainakin itse tulee lisäiltyä kaikenlaista krääsää . Minä kyllä meinaan tuohon aerooni maalata korin värisen maskin, samalla kun auto maalataan yli ja muutenkin auto näkee värin vaihdon, mutta onhan tuo kromimaskikin aivan varteenotettava vaihtoehto. Ei tuo korin värinen maski sovi niin hyvin mielestäni: Vihreisiin, sinisiin, valkoisiin, ruskeisiin tai kultaisiin autoihin, kuin mustaan, punaiseen tai harmaaseen. Jos taustalle laittaa vielä kromiverkkoa, minkä itse aion laittaa ja siihen sijoittaa turbomerkin, edellyttäen tietenkin että auto on turbo . Merkki on hieno, jos se on vakio väreissään, mutta siihen sopii myös punainen väri. Maski pysyy hienona myös, jos siihen jättää vain vakio ritilän. Mielestäni maskista ei sovi poistaa keskimmäistä poikittaista pilaria, jossa saabin merkki siaitsee. Tuokin on aivan maku kysymys.
saabclub.fi on uudistunut kuten olette jo huomanneet. Toiveena olisi saada klubilaisten autoja pyörimään siihen yläbanneriin jossa on vaihtuvat kuvat. Joten jos joku haluaa autonsa (ei omaa pärstää kiitos ) siihen niin voisi ottaa minuun yhteyttä, jotta saataisin vaihtelua tuolle sivustolle.
Joni Tervalahti
joni.tervalahti @ saabclub.fi
YV.
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv