joulun alla sitten Aeroni teki mulle lahjan-mä rupesin tekemään vaatimatonta kansipahvin vaihtoa, mutta kun otin kannen pois, niin selvis, että se on halki.
Kyselin täällä foorumissakin kantta ja paljon kiitoksia niille, jotka sitä mulle tarjosi yv-llä!!

Mutta kun budjetti uhkasi niinkin mennä myös halki (mähän sunnittelin vaatimatonta kannentiivistevaihtoa), niin etsin kuitenkin myös vesiesteen täältä puolelta, elikkä Virosta. Ja tänään kävimme pojan kanssa Pärnusta hakemassa. Paikallinen suapisti ystävällisesti välitti tiedon, muuten en olisi ikinä löydänyt semmoista romuttamoa-hän itse oli löytänyt Tarton läheltä ihan uuden kajakkin lootan. että ihmeasioita voi täältäkin vielä löytyä

Mutta olis pari kysymystä: ensiksi se uusi kansi on uudempaa mallia, eli ilman niitä muovisia öljyputkia siinä nokkaakseleitten päällä. Mutta pitäis kuitenkin käydä munkin Aeron lohkoon heittämäällä kiinni? Vai? Joku täällä kyllä väitti että käy. Nokat ilmeisesti ei oo sitten keskenään vaihdettavissa-vanhat ja uudet?
Ja sitten se venttiilijuttu. Joku väitti, että istukkoita saa sorvata, mutta venttilejä ei(se stelliitti päällyste juttu). Vai miten se nyt on ?
Ja kannesta sa plaanatessa otta vaan sen 0,4 mm. Minkäläisia kokemuksia teillä on ollut edellämainittujen juttujen kanssa??
Kiitoksia etukäteen!