Ok. Täytyy hommata sopivat vermeet. Kysyn vielä yhden äärettömän typerän kysymyksen, mutta kun on alkuun päästy niin ei malta lopettaa. Minua on askarruttanut oikeaoppinen moottoriöljyn pinnantason mittaaminen näissä saabeissa. Pitääkö se mitata siitä kun se korkki laitetaan kevyesti siihen päälle vaiko pitääkö se käyttää pohjassa asti josta se pomppaa vielä ylöspäin. Vaikutushan ei ole varmaan kuin desi tai pari, mutta silti.
Tri-Lo kirjoitti:Ding.. Siis turhaan olisin tyhmää päätä vaivannut.
Heh Mä kun olen aina painanut sen korkin alas asti "varmistaakseni".
Tulen todennäköisesti myös jatkossa tekemään näin. Eihän hyvistä tavoista voi luopua.
Hoh,niin olen itsekkin tehnyt.En ollut kyllä perehtynytkään millään tasolla asiaan aikaisemmin.Jos taas tarkistais ensi vuonna,josko olis viellä jotain märkää koneessa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
kannattaa laittaa koukuksi väännetty (ettei tipu sisälle) rautalangan pätkä tms siihen tratin väliin kun laatikkon öljyjä kippailee niin saa korvaus ilmaa...