Merkkihuolto etsii taas maksavia asiakkaita
-
- "Hölösuu"
Merkkihuolto etsii taas maksavia asiakkaita
Tänään tupsahti vaihteeksi satkun vm 88-93 talvihuolto tarjous 115 egen hintaan. Ylimääräisistä varaosistakin -20 % ...
Onkohan niillä asiakkaat vähissä kun taas kalastelee meitä vanhan auton omistajia...
Syksylläkin tuli joku katsastustarkastus hintaan 20 egee...
Eipä kyseisen talon palvelut paljookaan kiinnosta...
Onkohan niillä asiakkaat vähissä kun taas kalastelee meitä vanhan auton omistajia...
Syksylläkin tuli joku katsastustarkastus hintaan 20 egee...
Eipä kyseisen talon palvelut paljookaan kiinnosta...
silloin kun noita vielä minulle postitettiin, minua ärsytti se, että tarjotaan hieno lomake joka sisältää kattavan auton tarkistuslistan, ja tilaa mekaanikon merkinnöille. asiakkaalle syntyy mielikuva että tuossa huollossa täytetään tuo tarkistuslista (huolella ja ajatuksella, mahdollisin lisämerkinnöin), mutta kyseessä on täysi bluffi.
tai, en tiedä onko ajat muuttuneet, siitä on jo vuositolkulla aikaa kun itse maksoin vastaavanlaisesta huollosta. silloin olin kaikkea muuta kuin vakuuttunut siitä että listan kohdat oli autosta oikeasti tarkistettu. taisi olla jopa niin että vein auton takaisin kun löysin todisteita siitä ettei kohtia oltu läpikäyty, esim ovien saranat kuivat ja hapero alipaineletku koskematon konehuoneessa. lista/lomake rastitettiin ja täytettiin vasta pyynnöstäni. no, tästä varmaan itkin tännekin foorumille joskus, mutta kertaus on opintojen äiti
tai, en tiedä onko ajat muuttuneet, siitä on jo vuositolkulla aikaa kun itse maksoin vastaavanlaisesta huollosta. silloin olin kaikkea muuta kuin vakuuttunut siitä että listan kohdat oli autosta oikeasti tarkistettu. taisi olla jopa niin että vein auton takaisin kun löysin todisteita siitä ettei kohtia oltu läpikäyty, esim ovien saranat kuivat ja hapero alipaineletku koskematon konehuoneessa. lista/lomake rastitettiin ja täytettiin vasta pyynnöstäni. no, tästä varmaan itkin tännekin foorumille joskus, mutta kertaus on opintojen äiti

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Älä nyt, joskus sattuu erikoistarjouksia jos on pakettihintoja. Aikoinaan tuon ikäinen Corollani kävi Itiksessä merkkiliikkeessä jarrupalojen vaihdossa kun tarjouksessa töineen oli samanhintainen kuin tarvikepalat Hessumobiilistakristian kirjoitti:Tuommoinen tulla tupsahti minunkin postilaatikkooni... ei kyllä heti tulisi mieleen viedä 18-vuotiasta autoa merkkiliikkeeseen

I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Kyllä mäkin vein kun oli joku 70€ syyshuolto vai mitäköhän tuo nyt mahtoi tarjous olla.. Tuli kyllä melkein 300€ lasku ja niin se oli viimeinen kerta merkkiliikkeen huollossa minullakristian kirjoitti:Tuommoinen tulla tupsahti minunkin postilaatikkooni... ei kyllä heti tulisi mieleen viedä 18-vuotiasta autoa merkkiliikkeeseen
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Vaikka uskon, että usein iso osa 'huoltokohteista' jää käymättä läpi, niin joskus voi yllättyä positiivisestikin. Mä käytin kerran tuon katsastustarkastustarjouksen hyväkseni Herttoniemen Länsiautossa ja olin ällistyksestä seljälleni lentää miten perusteellisen tarkastuksen ja tarkastusraportin toimenpide-ehdotuksineen sain melkeinpä pelkän pakokaasutestin hinnalla.
Tuota talvihuoltoakin saattaisin harkita, mutta kun ensinnäkin juuri ehdin vaihtaa öljyt ja suodattimet ja toisekseen tarjouksessa ei ollut listaa hintaan sisältyvistä töistä ja tarkastuksesta.
Mukava, että merkkiliikkeissä ovat vielä edes tämän verran kiinnostuneita vanhasta saab-kannasta ja mukava myös, että pitkä huoltokampanjaperinne jatkuu. Olen joskus 80-luvulla pikkupoikana ollut apuna laittelemassa kirjekuoriin silloisia 99/900-huoltokampanjatarjouksia.
Tuota talvihuoltoakin saattaisin harkita, mutta kun ensinnäkin juuri ehdin vaihtaa öljyt ja suodattimet ja toisekseen tarjouksessa ei ollut listaa hintaan sisältyvistä töistä ja tarkastuksesta.
Mukava, että merkkiliikkeissä ovat vielä edes tämän verran kiinnostuneita vanhasta saab-kannasta ja mukava myös, että pitkä huoltokampanjaperinne jatkuu. Olen joskus 80-luvulla pikkupoikana ollut apuna laittelemassa kirjekuoriin silloisia 99/900-huoltokampanjatarjouksia.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Olihan siellä jarrupaloissa ja jotain muuta pientä, mutta kyllä jarrupalat osaan itsekkin vaihtaa..900i kirjoitti:Mahtoi siis olla vikaa autossa jos hinta ylittyi parisataa? Kai kysyivät luvan?
Jarrupalat vaihtoivat ilman kysymättä lupaa ja nehän on tunnetusti hieman kalliimpia kuin motonetin ja en tuosta jaksanut nostaa kapellia kun olisihan ne jossain pitänyt vaihtaa
mukava kuulla hyvistäkin kokemuksista. ehkä joskus tulevaisuudessa vielä rohkenen kokeilla jos joku onnistuu esim. tonnarin myymään minulleJuha96 kirjoitti:Vaikka uskon, että usein iso osa 'huoltokohteista' jää käymättä läpi, niin joskus voi yllättyä positiivisestikin. Mä käytin kerran tuon katsastustarkastustarjouksen hyväkseni Herttoniemen Länsiautossa ja olin ällistyksestä seljälleni lentää miten perusteellisen tarkastuksen ja tarkastusraportin toimenpide-ehdotuksineen sain melkeinpä pelkän pakokaasutestin hinnalla.

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Hölösuu"
-
- "Viggen"
-
- "Hölösuu"
Halvempi kuin täällä esim. Metro-Auto. Jollain kai ne kalliit testerit yms. merkkikorjaamosälä pitää tietty maksaa.900 I 16 Kat kirjoitti:Ei kai merkkihuollossa laakkosella ole muuta vikaa, kuin järjetön tuntilaskutus 70 egee tunti...
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --