mitä jouduit korjaamaan katsastukseen?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Vuonna '94 leimasin '76 Plymouthia Espoon konttorilla. Takalokasuojassa olevat sivulle näyttävät äärivalot piti poistaa kun näyttivät punaista valoa (oranssi olisi kelvannut). Ei riittänyt että valot otti pois toiminnasta, lasit piti maalata mustaksi... Oli kuitenkin kelvannut kaikki ne edeltävät 18 vuotta :roll:
Henri S
"Hölösuu"
Viestit: 1113
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 01:15
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Henri S »

Ässään piti vaihtaa takaiskarit ja säätää käsijarrua. Pari päivää se pysy säädöissä, mutta taas on vänkärin puoli levollisempi=>takajarrusatularemontti, jee! :roll:
Työsudeajoneuvo V***o FL610:stä piti ottaa urakkanuppi poies, sallittu vain pyöräkoneissa, kuulemma. Ilmeisesti katastussetä ei ole koskaan ajanu jakaria, muuten olis laitattanu uuden.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itsellä juuri kuuppa "katsastus" remontin alla, seokset säädetty piukalle. Ja nyt tapellaan kässärin kanssa :evil: Kerran jo purin ja rautoja korjailin, mutta ei edelleenkään ota kunnolla, eli täytyy hitsailla lisää :wink: Ei ole vasta kuin 1.5kk katsastus myöhässä :oops:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin