Loistava biisiRed Dragon kirjoitti:Sylver - Skin
Youtube on loistava![]()
Työpäivät menee mukavasti...

Ei huono tuo.Red Dragon kirjoitti:Sylver - Skin
Youtube on loistava![]()
Ihan ookoo, just nyt soi Clea - clothes off.Red Dragon kirjoitti:Sylver - Skin
Youtube on loistava![]()
Hyvä kipale, melkein parempi kuin alkuperäinen Jermaine Stewartin versio, josta ei oikein tiedä kumpaa sukupuolta laulaja edustaavjbremer kirjoitti: Ihan ookoo, just nyt soi Clea - clothes off.
Tulee kesäfiilistä..![]()
Menolippu.fi:n mukaan esiintyy 10.6. Helsingin jäähallissa. Juu..menen itsekinwhitewagon kirjoitti:no nyt ei soi taustalla mitään vaan ajattelin ystävällisesti ilmoittaa foorumilaisille että tulevan kesän SAUNA OPEN AIR festivaaleilla esiintyy bändi nimeltä HEAVEN HELL eli DIO IOMMI BUTLER APPICE.
Piti hommata ja kuunnella, oli hyvä, mutta itse pidän enemmän vähän "rankemmasta", hyvänä esimerkkinä toimii Lab4-candyman (original).Red Dragon kirjoitti:Sylver - Skin
Oho, enpä olisi uskonut että täällä hevimiesten joukossa on joku joka kuuntelee näitäkin. Lab 4:lla mainiota tuotantoa, "I Need Your Love" lienee oma suosikki... vielä parempaa musiikkia tekee tosin Proteus, Alek Szähala, DJ Neon jne jne900turbo3d kirjoitti:
Piti hommata ja kuunnella, oli hyvä, mutta itse pidän enemmän vähän "rankemmasta", hyvänä esimerkkinä toimii Lab4-candyman (original).
Mutta vaikea sanoa mistä pitää, tykkää niin monesta eri musiikkilajista... Toi lab4 biisi vaan kovaa kuunneltuna "kunnon" vehkeistä (siis mökää ja bassoa riittää, äänenlaadusta viis), on musta ihan mieletön.... ja moni muukin lab4:n kipale
Jos ko. musa kiinnostaa, niin etsii lab4:sta, jos ko. kaltainen, ei ihan yhtä "rankka", niin suuntaisin hakemukset Tunnel Trance Force suuntaan. Sieltä löytyy kuuntelemalla monta hyvää kipaletta. Mun omat esimerkit olis Jump around, ja Hands up mix. Siis etsi "tunnel trance force jump around", etc...
Hevimiestenkristian kirjoitti:Oho, enpä olisi uskonut että täällä hevimiesten joukossa on joku joka kuuntelee näitäkin. Lab 4:lla mainiota tuotantoa, "I Need Your Love" lienee oma suosikki... vielä parempaa musiikkia tekee tosin Proteus, Alek Szähala, DJ Neon jne jne