Saabin tuonti Ruotsista!
Saabin tuonti Ruotsista!
Elikkä onko jollain kokemusta Saabin tuomisesta ruotsista... ja mielellään haluaisin kuulla niitä ketkä ovat henkilökohtaisesti hakeneet auton itse ilman välittäjää... Elikkä mitä asioita tulee ottaa huomioon siitä hetkestä eteenpäin kun olen päättänyt että jes tämän mää haluun, eli väliaikaisvakuutuksista, tullaamisesta = onko eri tullaamis paikoissa eroja... ja muutenkin millaisin kustannuksin matka meni jne... ???
Kiitoksia jo etukäteen!!!
Kiitoksia jo etukäteen!!!
#tuningheaven @ QuakeNet
Kävin viime kesänä hakemassa Ruottista tollasen 9000 CSE 2.3t , -95. Olin reissussa 5 päivää ja silti meinas tulla kiire. Kattelin etukäteen netistä noita ilmoituksia ja muutama oli vielä jäljellä ku kerkesin ruottin puolelle. Helpoimmalla varmaan pääsee noitten lappujen kans jos ostaa autoliikkeestä. Eniten harmia varmaanki aiheuttaa just noi väliaikaisvakuutukset. Jos ostat liikkeestä, ne voi antaa sulle vakuutukset. Ite kyselin kans noita väliaikaisia vakuutuksia, mutta sanovat että käsittelyyn menee 1-2 viikkoa. Yritin sitäkin että, kun setä asuu ruotsissa, että jos ottais auton ja vakuutukset sen nimiin. Vakuutukset siirtyis melkeinpä heti, mutta ne laput tulee vasta noin viikon kuluttua. Yksityinen taas ei anna autoa ilman että otat siihen vakuutuksen. Itse jouduin tekemään niin että myyjä(yksityinen) ajoi auton satamaan asti ja kaupat tehtiin siinä.
Ruotsalainen rekisteriote on puutteellinen ja joudut hommaamaan "vastaavuustodistuksen". En tiedä onko toi kaikissa "vakiona", mutta omastani löytyi vararengaskotelosta. Kyselin tota lappua maahantuojalta ja se maksais n. 140€. Jos soittelet tulliin ni kannattaa ottaa henkilön nimi ylös. Sieltäki saa niin monenlaisia neuvoja. Ekan kerran ku soitin ni täti sano että suomenpuolella ne ottaa tullissa sun autosta kilvet ja lähettää ne lappujen kera takas ruotsiin. Minä sitte menin myyjälle sanoon että sieltä ne kilvet tulee sitte perässä. Tullissa kuitenki oltiin naama pyöreänä, kun mainitsin tosta kilpien lähettämisestä, että ei niitä sinne tarvi lähettää. Siinäpä sitte seliteltiin myyjälle että eikä ku
Omani kävin näyttämässä vaasassa ja olin melko tyytyväinen päätökseen.
Kaikin puolin ihan jees homma. Vaivaa joutuu vaan vähän näkeen.
Ruotsalainen rekisteriote on puutteellinen ja joudut hommaamaan "vastaavuustodistuksen". En tiedä onko toi kaikissa "vakiona", mutta omastani löytyi vararengaskotelosta. Kyselin tota lappua maahantuojalta ja se maksais n. 140€. Jos soittelet tulliin ni kannattaa ottaa henkilön nimi ylös. Sieltäki saa niin monenlaisia neuvoja. Ekan kerran ku soitin ni täti sano että suomenpuolella ne ottaa tullissa sun autosta kilvet ja lähettää ne lappujen kera takas ruotsiin. Minä sitte menin myyjälle sanoon että sieltä ne kilvet tulee sitte perässä. Tullissa kuitenki oltiin naama pyöreänä, kun mainitsin tosta kilpien lähettämisestä, että ei niitä sinne tarvi lähettää. Siinäpä sitte seliteltiin myyjälle että eikä ku
Omani kävin näyttämässä vaasassa ja olin melko tyytyväinen päätökseen.
Kaikin puolin ihan jees homma. Vaivaa joutuu vaan vähän näkeen.
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
9-3 Cab -04
Tonnarin haku Ruotsista tai Saksasta
Olen etsinyt uutta kaveria Ruotsista ja Saksanmaalta jo pitkään, mutta noi tullin päätökset on alkaneet askaruttaa. Näyttäisi tullin ja ALV:n osuus nostavan hintoja niin paljon että olen tullut mietteliääksi tai peräti alkanut harkitsemaan Suomesta ostamista. Miten on Kari, kehtaatko ääneen mainita hintoja ja veroja? Saitko vaivanpalkkaa tuontiautollesi??
Terkkui kylmästä eteläsuomesta
Terkkui kylmästä eteläsuomesta
9000 tuore turbo
kyllä tarkkaan kannattaa kattoa mitä tuo.
9-3 ja 9-5 ei juuri katetta, voi mennä miinukselle.
9000 ok, Hyvät turbo og900, ehkä kannattaa.
Näin ainakin sen perusteella mitä ite olen kuolannut. Tuntuu, että suomessa on uudempien autojen hinnat laskeneet nopeemmin kun ulkomailla. Esim. itelle 9-3 -98 saksasta maaliskuussa. Sillon arvioin sen n. 22ke autoksi. Nyt siitä ei varmaan sais kuin max. 18 tai ei edes vaikka hurjan hyvä kunto ja varusteet.
9-3 ja 9-5 ei juuri katetta, voi mennä miinukselle.
9000 ok, Hyvät turbo og900, ehkä kannattaa.
Näin ainakin sen perusteella mitä ite olen kuolannut. Tuntuu, että suomessa on uudempien autojen hinnat laskeneet nopeemmin kun ulkomailla. Esim. itelle 9-3 -98 saksasta maaliskuussa. Sillon arvioin sen n. 22ke autoksi. Nyt siitä ei varmaan sais kuin max. 18 tai ei edes vaikka hurjan hyvä kunto ja varusteet.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tavallista 9-5 :tosta ei kannata mielestäni tuoda mutta esim. 9-5 aero kannattaa varmasti jos tuo -00 tai uudemman , kaverin -00 aero tuli ruotsista haettuna maksamaan noin 26 t euroa ja tosi hyvillä varusteillapeinu kirjoitti:kyllä tarkkaan kannattaa kattoa mitä tuo.
9-3 ja 9-5 ei juuri katetta, voi mennä miinukselle.
9000 ok, Hyvät turbo og900, ehkä kannattaa.
Näin ainakin sen perusteella mitä ite olen kuolannut. Tuntuu, että suomessa on uudempien autojen hinnat laskeneet nopeemmin kun ulkomailla. Esim. itelle 9-3 -98 saksasta maaliskuussa. Sillon arvioin sen n. 22ke autoksi. Nyt siitä ei varmaan sais kuin max. 18 tai ei edes vaikka hurjan hyvä kunto ja varusteet.
ajettu 110 tkm ja mallia sedan, veroa meni noin 10 t euroa ja haku kulut 200 euroa .
Esim : 9-5 aero vagon vm.2002 käyt.otto syksyllä -01 maksaa saksassa
22 t Euroa
http://www.mobile.de/SIDaRVerqZJ.8YpTOZ ... 9224&top=9&
ja verot tollaiseen tulee noin 13 euroa siis yhteensä noin 35 t euroa+haku kulut noin 500 euroa jos hakee itse, ei löydy Suomesta alle 40 t euron samanlaista autoa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
Itse tuli haettu elokuun alussa ng900 -96. En ollut katsonut muita autoja kun menin Ruotsin puolelle, kun tämä tuntui jo valmiiksi niin hyvältä. Ruotsissa en kerinnyt katsomaan yhtään paikallisten liikkeiden valikoimia, hiukan tuli katottua ruotsin tekstitv:stä yksityisten saabien hintoja. Päätin ostaa saman tien tämän kyseisen yksilön, kun hinta tuntui passelilta verrattuna muihin.
Ostaminen oli yhtä helppoa kuin olisi ostanut suomessa. Löin vain rahat tiskiin, ja kun myyjä luotti minuun, niin sain ajaa saabin suoraan Tukholman satamaan hänen vakuutuksilla. Siitä lahden yli Turun tulliin, jossa kesti noin tunnin verran(muuten olisi kestänyt vartin, mutta edellä oli kolme muuta auton tuojaa). Sieltä tuulilasiin väliaikaiset kilvet, ja vanhat postiin entiselle omistajalle.
Ja kyllä mun laskujen mukaan tuli jonkin verran säästöä kuin jos olisi ostanut suomesta. Niillä säästöillä voikin jo vähän sitten tuunailla
Ostaminen oli yhtä helppoa kuin olisi ostanut suomessa. Löin vain rahat tiskiin, ja kun myyjä luotti minuun, niin sain ajaa saabin suoraan Tukholman satamaan hänen vakuutuksilla. Siitä lahden yli Turun tulliin, jossa kesti noin tunnin verran(muuten olisi kestänyt vartin, mutta edellä oli kolme muuta auton tuojaa). Sieltä tuulilasiin väliaikaiset kilvet, ja vanhat postiin entiselle omistajalle.
Ja kyllä mun laskujen mukaan tuli jonkin verran säästöä kuin jos olisi ostanut suomesta. Niillä säästöillä voikin jo vähän sitten tuunailla
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
#1948
Hain Elokuussa 1993 vuoden 9000 Aero mallin Malmöstä.
Auton katsoin valmiiksi netistä. Eli aluksi n. parin kuukauden ajan
tutkin Aero myynti ilmoituksia, soittelin, sähköpostittelin myyjille ja tein arviolaskelmia siitä mitä minkäkin
auton kokonaiskustannukseksi mahdollisesti tulee. Lopuksi valitstin 5 kiinnostavinta n. 250km säteeltä, laitoin autot "paremuusjärjestykseen" ja varasin reissuun aikaa 5 päivää. No, minun tapauksessa tämä kiinnostavin yksilö osoittautui semmoiseksi (parempi kuin osasin odottaa kehuista huolimatta), etten vaivautunut muita edes katsomaankaan.
Sain sovituksi myyjän kanssa, että ajan hänen vakuutuksillaan rajalle. Suomen vakuutukset sain IF.n kanssa sovittua siten että ovat voimassa heti suomen puolella. Eli ei väliaikaisia. Teimme autosta kunnollisen kauppakirjan, joka kelpasi tullille sekä myöhemmin ruotsin rekisteriviranomaisille. Toin auton Tornion tullista, eli ajoin läpi koko Ruotsin. Tulipahan ainakin kunnon koeajo. Autovero tarkistuksen kävin suorittamassa Oulussa. Virkailija ei ottanut huomioon oikeastaan mitään mitä autosta kerroin. Ainoastaan kilometrit ja tarkka malli. Vähän ajetussa on etua laittaa rasti ruutuun : todelliset kilometrit, ei tiedossa [x] (laskennalliseksi tuli 192000)
Lennot maksoi hieman yli 200E ja bensaa paloi pari tankkia. Karin mainitsema "Vaatimuksenmukaisuustodistus" maksoi Saabilta 104E, ei tarvita ainakaan tonnareissa ´95->.
Jos kaikki hakuun käytetty aika yms vaiva ja kulut ynnätään (auto siis oli ikäluokassaan reilusti kallein mitä silloin netistä löysin) ei tässä kyllä varmaan juuri säästämään päässyt. Mutta löydäppä suomesta ´93 vuoden Aero jossa ei ole ruostetta missään, kaikki merkkihuoltokuitit+huoltokirja+jokainen katsastustodistus kilometriluvuin,erittäin hyvät varusteet ja mittarissa 127tkm.
Eli, olen edelleen samaa mieltä mihin tulokseen tulin jo kesällä. Kovin uutta Saabia ei ruotsista kannata tuoda, ainakaan rahallisesti. Mutta taas vanhemmissa on "yksilöitä" joissa ei tosiaan ole välttämättä mitään ruostejutskia yms, jotka suomiautoja valitettavasti useammin vaivaa. Itse pähkäilin sen näin, että maksan mieluummin vanhasta hyvästä reilusti myyjälle, kuin uudesta, ehkä silti huonommasta reilusti tullille. Samaan kokonaisrahaan ois saanut esim ´96 vuoden aeroja n.200tkm ajettuna.
Nyrkkisääntönä kannattavuuteen, auton hankintahinta ostomaassa täytyy olla aika reilusti alle 2/3 suoman hinnasta ennenkuin se rahallisesti kannattaa. Se on eriasia, jos kyseisenkaltaista ei ole suomessa tarjolla.
Vielä yks juttu. Tullin päätöksessä tuo mun auton malli oli 9000 CD Aero, vaikka itse ilmoitin CS Aero. Liekö sitten runkonumero, joka alkoi kirjaimin CD... sekoittanut tullivirkailijan pään... Löytyy tehtyjen päätösten listalta jos viitsii hakea, muistaakseni se oli syyskuuta. Vain yksi CD aero on tuotu maahan
Tonnaria jos harkitsee, kannattaa tutustua "tonnari" palstaan ensin.
Koska hyvin monenlaista vikaa niissäkin tuntuu ilmenevän. Esim. TCS näyttää olevan synonyymi painajaisen kanssa... Mulla ei [Vielä] ole ollut ongelmia, mutta eiköhän niitäkin tule...
Toivottavasti tästä oli jotain apua.
Kuumetta voi nostatella vaikka katselemalla näitä:
9000 CS Aero 1993
Edit: korjailin kirjoitusvirheitä ja linkkejä.
Auton katsoin valmiiksi netistä. Eli aluksi n. parin kuukauden ajan
tutkin Aero myynti ilmoituksia, soittelin, sähköpostittelin myyjille ja tein arviolaskelmia siitä mitä minkäkin
auton kokonaiskustannukseksi mahdollisesti tulee. Lopuksi valitstin 5 kiinnostavinta n. 250km säteeltä, laitoin autot "paremuusjärjestykseen" ja varasin reissuun aikaa 5 päivää. No, minun tapauksessa tämä kiinnostavin yksilö osoittautui semmoiseksi (parempi kuin osasin odottaa kehuista huolimatta), etten vaivautunut muita edes katsomaankaan.
Sain sovituksi myyjän kanssa, että ajan hänen vakuutuksillaan rajalle. Suomen vakuutukset sain IF.n kanssa sovittua siten että ovat voimassa heti suomen puolella. Eli ei väliaikaisia. Teimme autosta kunnollisen kauppakirjan, joka kelpasi tullille sekä myöhemmin ruotsin rekisteriviranomaisille. Toin auton Tornion tullista, eli ajoin läpi koko Ruotsin. Tulipahan ainakin kunnon koeajo. Autovero tarkistuksen kävin suorittamassa Oulussa. Virkailija ei ottanut huomioon oikeastaan mitään mitä autosta kerroin. Ainoastaan kilometrit ja tarkka malli. Vähän ajetussa on etua laittaa rasti ruutuun : todelliset kilometrit, ei tiedossa [x] (laskennalliseksi tuli 192000)
Lennot maksoi hieman yli 200E ja bensaa paloi pari tankkia. Karin mainitsema "Vaatimuksenmukaisuustodistus" maksoi Saabilta 104E, ei tarvita ainakaan tonnareissa ´95->.
Jos kaikki hakuun käytetty aika yms vaiva ja kulut ynnätään (auto siis oli ikäluokassaan reilusti kallein mitä silloin netistä löysin) ei tässä kyllä varmaan juuri säästämään päässyt. Mutta löydäppä suomesta ´93 vuoden Aero jossa ei ole ruostetta missään, kaikki merkkihuoltokuitit+huoltokirja+jokainen katsastustodistus kilometriluvuin,erittäin hyvät varusteet ja mittarissa 127tkm.
Eli, olen edelleen samaa mieltä mihin tulokseen tulin jo kesällä. Kovin uutta Saabia ei ruotsista kannata tuoda, ainakaan rahallisesti. Mutta taas vanhemmissa on "yksilöitä" joissa ei tosiaan ole välttämättä mitään ruostejutskia yms, jotka suomiautoja valitettavasti useammin vaivaa. Itse pähkäilin sen näin, että maksan mieluummin vanhasta hyvästä reilusti myyjälle, kuin uudesta, ehkä silti huonommasta reilusti tullille. Samaan kokonaisrahaan ois saanut esim ´96 vuoden aeroja n.200tkm ajettuna.
Nyrkkisääntönä kannattavuuteen, auton hankintahinta ostomaassa täytyy olla aika reilusti alle 2/3 suoman hinnasta ennenkuin se rahallisesti kannattaa. Se on eriasia, jos kyseisenkaltaista ei ole suomessa tarjolla.
Vielä yks juttu. Tullin päätöksessä tuo mun auton malli oli 9000 CD Aero, vaikka itse ilmoitin CS Aero. Liekö sitten runkonumero, joka alkoi kirjaimin CD... sekoittanut tullivirkailijan pään... Löytyy tehtyjen päätösten listalta jos viitsii hakea, muistaakseni se oli syyskuuta. Vain yksi CD aero on tuotu maahan
Tonnaria jos harkitsee, kannattaa tutustua "tonnari" palstaan ensin.
Koska hyvin monenlaista vikaa niissäkin tuntuu ilmenevän. Esim. TCS näyttää olevan synonyymi painajaisen kanssa... Mulla ei [Vielä] ole ollut ongelmia, mutta eiköhän niitäkin tule...
Toivottavasti tästä oli jotain apua.
Kuumetta voi nostatella vaikka katselemalla näitä:
9000 CS Aero 1993
Edit: korjailin kirjoitusvirheitä ja linkkejä.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Rummutetaan tässä nyt myös Saksan puolesta
Eli keväällä 2003 hain Augsburgista vm. 1992 9000CS 2.3T. Autolle tuli hintaa KAIKKINE haku- ja rekisterikuluineen n. 8000€, ja tämä on vielä tullin yläkanttiin arpomilla veroilla (vero + alv ~4060€). Valitus on vetämässä, ja toivon ainakin 300-500€:n palautusta, jolloin auton hinta laskee alle 8000€:n. Lisähintaa toi toki lohkolämppärin+haaroitussarjan (200€) ja talvikumien (200€) hankinta. Se on fakta tonnareiden kohdalla, että auton hankintahinnan PITÄÄ olla n. puolet Suomen vastaavista, ennen kuin kannattaa harkita. Oman autoni pyynti oli 3200€, maksoin tasan 3k€.
Auton bongasin netistä useamman kuukauden kestäneen haravoinnin jälkeen, ja useamman digikuvia sisältäneen meilin jälkeen uskaltauduin reissuun. Muita yksilöitä en kaikkinensa kolme päivää kestäneellä reissulla edes käynyt katsomassa.
Harvassa on Suomenmaassa noin ruosteettomat ja hyvin varustellut saman ikäluokan 2.3 täyspaineturbot. Ruostetta on vain takaluukun kannen saumoissa kukkaa. Niin, ja toisessa etulokarissa, mutta myyjä laittoi "kylkiäisiksi" ruosteettoman lokarin mukaan Ja kun sattuu yksilö löytymään, on liikkeessä pyyntihinta 12-15k€, yksityiseltä irronnee 10k€:n hintaan. Autossa oli ostettaessa myös 30mm madallettu alusta.
Tullin toiminnasta minullakaan ei ole mitään hyvää sanottavaa. Tullimies kyllä kirjasi ylös sanomiani asioita, mutta päätöksestä niiden huomioon ottamista ei voi tulkita hyvällä tahdollakaan. Myöskin rasti ruudussa "todelliset kilometrit ei tiedossa" oli ylenkatsottu, ja käytetty mittarissa ollutta n.172000km. Olen ajellut autolla kohta 30000km, eikä mitään yllättävää isoa remppaa ole eteen tullut. Toki Saabille tutut sähkömöröt vaivaa (keskuslukko, Cruise), mutta muuten yllättävät remontit on ollut pieniä: alapallonivel, bypassin alipaineletku ja jarrupalat. Edessä on ainakin moniurahihnan+rullien vaihto lähitulevaisuudessa.
Eli keväällä 2003 hain Augsburgista vm. 1992 9000CS 2.3T. Autolle tuli hintaa KAIKKINE haku- ja rekisterikuluineen n. 8000€, ja tämä on vielä tullin yläkanttiin arpomilla veroilla (vero + alv ~4060€). Valitus on vetämässä, ja toivon ainakin 300-500€:n palautusta, jolloin auton hinta laskee alle 8000€:n. Lisähintaa toi toki lohkolämppärin+haaroitussarjan (200€) ja talvikumien (200€) hankinta. Se on fakta tonnareiden kohdalla, että auton hankintahinnan PITÄÄ olla n. puolet Suomen vastaavista, ennen kuin kannattaa harkita. Oman autoni pyynti oli 3200€, maksoin tasan 3k€.
Auton bongasin netistä useamman kuukauden kestäneen haravoinnin jälkeen, ja useamman digikuvia sisältäneen meilin jälkeen uskaltauduin reissuun. Muita yksilöitä en kaikkinensa kolme päivää kestäneellä reissulla edes käynyt katsomassa.
Harvassa on Suomenmaassa noin ruosteettomat ja hyvin varustellut saman ikäluokan 2.3 täyspaineturbot. Ruostetta on vain takaluukun kannen saumoissa kukkaa. Niin, ja toisessa etulokarissa, mutta myyjä laittoi "kylkiäisiksi" ruosteettoman lokarin mukaan Ja kun sattuu yksilö löytymään, on liikkeessä pyyntihinta 12-15k€, yksityiseltä irronnee 10k€:n hintaan. Autossa oli ostettaessa myös 30mm madallettu alusta.
Tullin toiminnasta minullakaan ei ole mitään hyvää sanottavaa. Tullimies kyllä kirjasi ylös sanomiani asioita, mutta päätöksestä niiden huomioon ottamista ei voi tulkita hyvällä tahdollakaan. Myöskin rasti ruudussa "todelliset kilometrit ei tiedossa" oli ylenkatsottu, ja käytetty mittarissa ollutta n.172000km. Olen ajellut autolla kohta 30000km, eikä mitään yllättävää isoa remppaa ole eteen tullut. Toki Saabille tutut sähkömöröt vaivaa (keskuslukko, Cruise), mutta muuten yllättävät remontit on ollut pieniä: alapallonivel, bypassin alipaineletku ja jarrupalat. Edessä on ainakin moniurahihnan+rullien vaihto lähitulevaisuudessa.
Viimeksi muokannut V.J.S, To Tammi 22, 2004 08:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Belgiasta tuotu -88 mallinen turboautomaatti 5-ovinen jossa suunnilleen kaikki varusteet ml. ilmastointi, nahkapenkit, (sivuvilkutkin hankintahinta hiukan päälle tonnin, laivamatka rahtina noin 500, vero palautuksen jälkeen vajaan tonnin. Ns. "asiantuntijoiden" mukaan loppuun ajettu romu, hyvin kuitenkin toiminut käyttöautona ilman suurempia remppoja jo noin vuoden ja sinä aikana 30000 km.
Rohkeasti vaan tuomaan tonnareita. Saksassa paljon tarjolla, ehkä haen itsekin taas talvilomareissulla.
Esimerkkejä Saksan tarjonnasta parin viikon takaa http://www.mobile.de
Gesucht wurde nach:
Marke: Saab, Modell: 9000, Preisbereich: bis EUR 1.000, Besonderheiten: Klimaanlage, Lederausstattung
Inserate, die innerhalb der letzten sieben Tage aufgegeben wurden, sind durch gekennzeichnet.
Inserate mit mehr als einem Foto sind mit einer orangen Kontur gekennzeichnet.
Saab 9000 TURBO 16, Limousine EUR 300
D-57080 Siegen, EZ: 10/87, 229.000 km, 118 kW (160 PS), grau-metallic, Klimaanlage, G-Kat, 5-Gang Schalter, Servolenkung,...
Saab 9000 TURBO 16, Limousine EUR 500
D-99885 Ohrdruf, EZ: 09/86, 300.000 km, 129 kW (175 PS), grau-metallic, Klimaanlage, Servolenkung, umklappbare Rücksitzban...
Saab 9000i FLH Turbo Bastler, Limousine EUR 550
D-19205 Gadebusch, EZ: 07/89, 257.000 km, 118 kW (160 PS), blau-metallic, TÜV: 12/03, Klimaanlage, Teilefahrzeug. o.Aufbau, div. Mängel(...
Saab 9000 TURBO 16 KLIMA AUT, Limousine EUR 799
D-83026 Rosenheim, EZ: 03/87, 289.000 km, 129 kW (175 PS), schwarz, TÜV: 12/04, Automatik, Klimaanlage, SERVO.,Sitzh.,Das auto ist OK siehe B...
Saab 9000i, Limousine EUR 800
D-81829 München, EZ: 06/88, keine Farbangabe, Klimaanlage, Fahrbereites Auto , Tüv fällig, als E...
Saab 9000 FLH, Limousine EUR 850
D-66822 Lebach, EZ: 12/88, 233.950 km, 120 kW (163 PS), gold-metallic, TÜV: 07/03, Klimaanlage, Klimaautomatik - defekt, Lederausstat...
Saab 9000 vollausstatung, Limousine EUR 850, VB
D-38228 salzgitter, EZ: 07/91, 192.000 km, blau, TÜV: 06/04, Automatik, Klimaanlage, Das auto hat vorne rechts(Kotflügel) ...
Saab Scania 9000 / 2 Litter, Limousine EUR 950
D-47807 Krefeld, EZ: 01/87, 207.782 km, 129 kW (175 PS), silber-metallic, TÜV: 12/03, Automatik, Klimaanlage, Das Auto Hat Vollausstattung- Klimaan...
Saab 9000 2,3 Turbo, Limousine EUR 950
D-40472 Düsseldorf, EZ: 11/90, 143 kW (194 PS), blau, TÜV: 11/05, Klimaanlage, CLIMATRONIK, Airbag, Leder mit Sitzhe...
Saab 9000 CD, Limousine EUR 990
D-12157 Berlin, EZ: 02/89, 160.000 km, 94 kW (128 PS), blau, Klimaanlage, Klima, Servo, GKat, 5-Gang, el. Fenst...
--
Rohkeasti vaan tuomaan tonnareita. Saksassa paljon tarjolla, ehkä haen itsekin taas talvilomareissulla.
Esimerkkejä Saksan tarjonnasta parin viikon takaa http://www.mobile.de
Gesucht wurde nach:
Marke: Saab, Modell: 9000, Preisbereich: bis EUR 1.000, Besonderheiten: Klimaanlage, Lederausstattung
Inserate, die innerhalb der letzten sieben Tage aufgegeben wurden, sind durch gekennzeichnet.
Inserate mit mehr als einem Foto sind mit einer orangen Kontur gekennzeichnet.
Saab 9000 TURBO 16, Limousine EUR 300
D-57080 Siegen, EZ: 10/87, 229.000 km, 118 kW (160 PS), grau-metallic, Klimaanlage, G-Kat, 5-Gang Schalter, Servolenkung,...
Saab 9000 TURBO 16, Limousine EUR 500
D-99885 Ohrdruf, EZ: 09/86, 300.000 km, 129 kW (175 PS), grau-metallic, Klimaanlage, Servolenkung, umklappbare Rücksitzban...
Saab 9000i FLH Turbo Bastler, Limousine EUR 550
D-19205 Gadebusch, EZ: 07/89, 257.000 km, 118 kW (160 PS), blau-metallic, TÜV: 12/03, Klimaanlage, Teilefahrzeug. o.Aufbau, div. Mängel(...
Saab 9000 TURBO 16 KLIMA AUT, Limousine EUR 799
D-83026 Rosenheim, EZ: 03/87, 289.000 km, 129 kW (175 PS), schwarz, TÜV: 12/04, Automatik, Klimaanlage, SERVO.,Sitzh.,Das auto ist OK siehe B...
Saab 9000i, Limousine EUR 800
D-81829 München, EZ: 06/88, keine Farbangabe, Klimaanlage, Fahrbereites Auto , Tüv fällig, als E...
Saab 9000 FLH, Limousine EUR 850
D-66822 Lebach, EZ: 12/88, 233.950 km, 120 kW (163 PS), gold-metallic, TÜV: 07/03, Klimaanlage, Klimaautomatik - defekt, Lederausstat...
Saab 9000 vollausstatung, Limousine EUR 850, VB
D-38228 salzgitter, EZ: 07/91, 192.000 km, blau, TÜV: 06/04, Automatik, Klimaanlage, Das auto hat vorne rechts(Kotflügel) ...
Saab Scania 9000 / 2 Litter, Limousine EUR 950
D-47807 Krefeld, EZ: 01/87, 207.782 km, 129 kW (175 PS), silber-metallic, TÜV: 12/03, Automatik, Klimaanlage, Das Auto Hat Vollausstattung- Klimaan...
Saab 9000 2,3 Turbo, Limousine EUR 950
D-40472 Düsseldorf, EZ: 11/90, 143 kW (194 PS), blau, TÜV: 11/05, Klimaanlage, CLIMATRONIK, Airbag, Leder mit Sitzhe...
Saab 9000 CD, Limousine EUR 990
D-12157 Berlin, EZ: 02/89, 160.000 km, 94 kW (128 PS), blau, Klimaanlage, Klima, Servo, GKat, 5-Gang, el. Fenst...
--
Kiitoksia...
Kiitoksia oikeen paljon, näistä nyt on jo aika paljon apua.. tosin kaikki ovat hakeneet ysitonnisia... itse menen hakemaan 95-97 vuoden 900 SE Turbo Coupea... Eli jos jollain on näistä vielä jotain sanottavaa niin olisi kiva kuulla myös heitä.. mutta kiitoksia vielä kerran jo vastanneille!
#tuningheaven @ QuakeNet
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
Re: Kiitoksia...
Tähän ny vain halusin korjata, että kyllä mä hain Ruotsista vm.96 900 turbon. Se oli kylläkin sedan eikä coupe.Ni-Go kirjoitti:Kiitoksia oikeen paljon, näistä nyt on jo aika paljon apua.. tosin kaikki ovat hakeneet ysitonnisia... itse menen hakemaan 95-97 vuoden 900 SE Turbo Coupea... Eli jos jollain on näistä vielä jotain sanottavaa niin olisi kiva kuulla myös heitä.. mutta kiitoksia vielä kerran jo vastanneille!
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
#1948
jep jep...
Juu Saabisti900... huomasin kyllä.. monet muut olivat vaan siis hakeneet 9000..
#tuningheaven @ QuakeNet