Olen miettynyt kanssa tuota vectorin matalampaa alustaa Saksanmaalla. On tullut selattua satoja saab ilmotuksia mobilessa sekä auto scout 24 tässä vuosien varrella ja ainakin Saksassa näyttää olevan matalampi alusta vectorissa vuosimalleissa 02-04. Onko tuo vakio, en ota kantaa. Onhan cruisekin n. 100% vectoreissa ja aeroissa eikä kuulemma vakiona. Eli on myyty jonkinlaisena varustepakettina uutena.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
^ Näkeekö tuon alustan "mataluuden" helposti? Mun mielestä toi 10mm tiputus on niin maltillinen, että hieman kuoleentuneet jouset saa auton näyttämään helposti madalletulta.
Mitä itse vertailin -30/35mm sarjan muutosta auton korkeuteen, niin ei se ihan tuota nimellismittaa laskenut, joten 190tkm oli varmasti tehny tehtävänsä jo jousille.
En tosiaankaan päätellyt tätä kuvista, vaan myyntiteksteistä, anteeksi huono ilmaisu. Yleisesti saksalaisissa myynti-ilmoituksissa on tietoa auton varusteista paljon enemmän kuin Suomessa.
Kuten mainitsit samainen sport paketti näyttää olevan suosittu valinta Saksassa, todennäköisesti jälleenmyyjät jo valinneet, koska mm xenonit olleet siellä suosittu varuste kalliimmissa autoissa, sillä muihin sakuihin saanut jo paljon aikaisemmin. Samoin tuo sport alusta, autobaana-ajoon vakavuutta lisää.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Auto on kyllä pirun hieno, oikea ajajan auto. Kulutus 6.7 alhaisimmillaan, sivistynyttä voimaa RIITTÄVÄSTI jne. Oikea maantie-ohjus. Kun saatiin ksenonit kirkkaiksi ja puslat hiljaisiksi on homma toiminut jo 5000 km. Vielä kun saadaan tuo vaihteiston tuki uusittua niin häipyvät vaihtokolahduksetkin.[/quote]
Lueskelin tuossa vanhoja "juttuja" ja kyselen; Mitä tarkoitat ja miten-ksenonit kirkkaiksi? . Entä pulsat hiljaisiksi?
Kyselen, koska itselläni on 2003 3.0 tid.