hopea og9-3 Variston Askon noutopihalla...
-
- "Hirsch"
hopea og9-3 Variston Askon noutopihalla...
ja vielä kaikenlisäks aika komeella etupuskimella...tosin oli tainnu maalit tippuu johonki hidastetöyssyyn ku oli ihan muovinvalkoinen
...itte ajoin siit sun edestä martinkyläntietä ydinvoimalalle päin...taisit kääntyy sinne mun taakse parin auton päähän...

900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Olisikohan ollut tämä: http://i96.photobucket.com/albums/l180/ ... 260015.jpg ?
-
- "Hirsch"
eiköhän se sama auto oo...muija asuu pikkikses ja ite oon kans siin petikossa töissä...itse taas oon sit ilmeisesti aisakin puol sokee ku bongasin sut vast ekaa kertaa...SonmH kirjoitti:joo minähän se olin... oon nähny sut aika useesti pikku huopalahden alepan vieressä ja varistossa koti idean parkissa??
vai onko eri auto... oon petikossa töissä ja asun pikku huopalahdessa...

900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
Eilen taisit kääntyä Mannerheimintien lopusta/alusta Haagassa Hartwall Areenaa kohti? Huomasin vasta kun käännyitSonmH kirjoitti:joo minähän se olin... oon nähny sut aika useesti pikku huopalahden alepan vieressä ja varistossa koti idean parkissa??
vai onko eri auto... oon petikossa töissä ja asun pikku huopalahdessa...