eli 2.2.TiD:n CE-valo syttyi seuraavanlaisessa tilanteessa: Tuntirssa pakkasta n. 10-13, auto ehtinyt jäähtyä. Käynnistys ja ajoon. Laskeduttua tunturisat pakkaknen kiristyi 25 ja CE-valo alkoi loitstaa....hälyttävää vai ???
Ei sillä, että tilanne on päällä...auto on vaimon mukana pohjosessa ja soittelee että mitäs nyt tehdään. Mitäs teet kun itse olen lähes 200 km päässä. Voiko huoletta ajaa auto takas "kylille"? Muuten kuulemma toimii ihan normaalisti.
P.S. ai niin...olen ika uus tällä palstalla, vaihdoin juuri alfani ja saabiin:))
Dieselin Check Enginen valo???
Ajaa vaan takas
Ei muuta kuin ajelee vaan takasin jos auto toimii normaalisti.
Taitaa valo syttyä lähinnä tapauksissa missä moottorinohjauksessa on järjestelmän mielestä jotain vikaa. Eli viat kai yleisimmin EGR tai IMM vikoja.
Joissain tapauksissa voi tehot hävitä jos IMM hajalla.
Taitaa valo syttyä lähinnä tapauksissa missä moottorinohjauksessa on järjestelmän mielestä jotain vikaa. Eli viat kai yleisimmin EGR tai IMM vikoja.
Joissain tapauksissa voi tehot hävitä jos IMM hajalla.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334