Pakosarjan laippa on erilainen. Vaatii siis pakosarjan ja turbon väliin vähintään adapterin joka muuntaa t03:sen laipan t25:sen laipaksi. Itse voisin vaikka vaihtaa yhden t03:sen t25:seen, mikäli joku tarjoutuu vaihtamaan.
hewidero kirjoitti:Käy. Dp:ssä on pientä eroa, mutta saattaa mennä sellaisenaan. Öljyputkien sopivuudesta en tiedä, ja lisäksi t25:sen vesijäähdytykset pitää tulpata.
hewidero kirjoitti:Käy. Dp:ssä on pientä eroa, mutta saattaa mennä sellaisenaan. Öljyputkien sopivuudesta en tiedä, ja lisäksi t25:sen vesijäähdytykset pitää tulpata.
eli kaveri puhuu paskaa ku väittää et omassa on 2.3 kone ilman tasapaino akseleita? ja sillä on siinä kiinni t03 hybriditurbo mitä se on myymässä mulle pakosarjoineen+putkineen/letkuineen.väittäen et kävis mulle suoraan kiinni.
Zebe kirjoitti:Jospa hän tarkoittaa, että sieltä on vaan tasapainohilut poistettu? Tämäkin on mahdollista/hyvin yleistä.
Voi olla näinkin, mutta itse tulkitsin kysymyksen siten että kysyjä halusi nimenomaan tietää onko 2.3 litraista konetta saanut tehtaalta ilman tasapainoakseleita. Tällöin vastaus on yksiseliiteisesti että ei ole. Tokihan sitä jälkikäteen saa vaikka minkälaisia koneita, riippuen onko pelimies vai ei.
Onko T03 ja T3 ahtimella eroa vai ovatko sama tuote? Itsellä -86 tonnarista purin ahtimen ja luulisin sen olevan T03 ku tarvitsen laakerit. Onko missään jotain juttua noista ahtimista? Itse en tiedä mikä ahdin kannattaa laittaa jos paremman haluan.