Mä kokeilin juurikin tuolla, ja tulos 0.VVV kirjoitti:Tulipa tässä mieleeni, että oletteko kokeilleet asentaa sen version CD:ltä minimiasennuksena, jolloin WIS lukee tarvittavat tiedostot CD:ltä? Muistelisin että itselläkin oli sen NG-WISsin kanssa kielenvalitsemisongelmia täysasennuksella, kun taas minimillä kaikki on ok. Kokeilkaa piruuttanne ja laittakaa tietoa, jos toimii.
WIS
-
- "Hölösuu"
Saab 900 2.0t Cab -97
En tiedä mitä versiota tuosta käytätte ja kokeilette, mutta itse sain
toimimaan pienen säätämisen jälkeen.
Kokeilkaapa asentaa kaikki kielipaketit jne, ja sitten vain
valitsette käyttäjän asetuksista kieleksi suomen, varaosakieleksi englannin tai ruotsin ja myyntialueeksi suomen.
Tuntuisi toimivan.
toimimaan pienen säätämisen jälkeen.
Kokeilkaapa asentaa kaikki kielipaketit jne, ja sitten vain
valitsette käyttäjän asetuksista kieleksi suomen, varaosakieleksi englannin tai ruotsin ja myyntialueeksi suomen.
Tuntuisi toimivan.
Jäsennro: 2164
SAAB 90 1985, 5-speed
Menneet: SAAB 9-3 TID 2.2, 2003 Saab 99 Turbo, 1978
Kiinnostuksen kohteena: 90-malli
SAAB 90 1985, 5-speed
Yleisesti, koko virheilmoituksen kirjaaminen ja ilmoittaminen helpottaa ongelman ratkaisua huomattavasti. 

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Nyt on sen verran edenny asennukset, että vikasietotilassa asentuu kiltisti mukisematta.
Sitten tulee tälläinen ongelma, että ohjelma lähtee käyntiin jne, mutta on kai jotenkin vajaa tai jotain.
Ensimmäinen valikko käynnistäessä, missä on jotain tikku-ukkoja niin ei siinä laatikossa ole minulla mitään. Myöskään missä kielet ja markkina-alue valitaan ni kieli löytyy suomi, mutta 2 seuraavassa kohdassa ei voi valita mitään.
Että näin
Erikoisinta on, että aikasemmin tämä sama paketti toimi täydellisesti.
Nyt koneen päivittämisen jälkeen sitten tälläistä.
Sitten tulee tälläinen ongelma, että ohjelma lähtee käyntiin jne, mutta on kai jotenkin vajaa tai jotain.
Ensimmäinen valikko käynnistäessä, missä on jotain tikku-ukkoja niin ei siinä laatikossa ole minulla mitään. Myöskään missä kielet ja markkina-alue valitaan ni kieli löytyy suomi, mutta 2 seuraavassa kohdassa ei voi valita mitään.
Että näin

Asenna kaikki kielipaketit.Tyny kirjoitti:Nyt on sen verran edenny asennukset, että vikasietotilassa asentuu kiltisti mukisematta.
Että näinErikoisinta on, että aikasemmin tämä sama paketti toimi täydellisesti.
SAAB 90 1985, 5-speed
SAAB 90 1985, 5-speed
-
- "Hölösuu"
-
- "Kaasari"
Latasin ng-wissin ja asensin sen koneelle. Ekalla kerralla asensin liian suppean kielivalikon jolloin ohjelma meni jumiin asetuksia laitellessa. Niin kuin aikaisemmin oli puhetta se pitää asentaa kokonaan ja edetä sitä kautta. Tosin "virheellinen" asennus pitää kaivaa koneesta suolle ettei se jää kummittelemaan. Itsellä jäi jotain häntiä koneeseen ja siinä riitti vähäksi aikaa tekemistä... 

Minulla riitti se että poisti sen WIS -kansion ja asensi koko härvelin uudelleen. Jos vaikutatte Helsingin seudulla, voin tarvittaessa tarjota ATK-tukea tuon asennukseen ihan livenä 

SAAB 90 1985, 5-speed
SAAB 90 1985, 5-speed
Mulla on OG9-3 WIS:n kanssa semmonen ongelma ettei se näytä kuvia kun yhdessä koneessa, vaikka olen sen asentanut kolmeen koneeseen.
Missähän voisi vika olla? Olen poistanut ja tehnyt vaikka mitä mutta mikään ei saa kuvia näkymään.
Missähän voisi vika olla? Olen poistanut ja tehnyt vaikka mitä mutta mikään ei saa kuvia näkymään.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
Sama pulma.hz81 kirjoitti:Mulla on OG9-3 WIS:n kanssa semmonen ongelma ettei se näytä kuvia kun yhdessä koneessa, vaikka olen sen asentanut kolmeen koneeseen.
Pitkään sai painia että ylipäätänsä lähti ng900 WIS päälle (käsin tiedostoja kopioiden yms.) ja muuten näyttäisi nyt toimivan mutta eipä suostu kuvia näyttämään vaan kuvan kohdalla lukee vain .tif-tiedoston nimi.
Kukaan ratkaissut tuota ropleemaa?
- lisäystä itse itselleni vastaten: asennusohjelma oli sitten päättänyt jättää IMAGE104.CNB -tiedoston kopsaamatta. nyt näkyy kuvatkin.
#2029 Kari Kutuniva