Maaliruiskut?
Maaliruiskut?
Ruosteita pitäisi korjailla...
Maalaamiseen ajattelin josko jonkin sortin harrastemaaliruiskusta
olisi hyötyä.
Vai ryhdynkö spraypurkkimieheksi (tm)?
Niin ja paineilmaa on siis toistaiseksi saatavilla...
Maalaamiseen ajattelin josko jonkin sortin harrastemaaliruiskusta
olisi hyötyä.
Vai ryhdynkö spraypurkkimieheksi (tm)?
Niin ja paineilmaa on siis toistaiseksi saatavilla...
DeVILBISS on hyvä ruisku. On niitä 1K spraypurkkejakin tullut kokeiltua 2kpl ja ne oli kyllä vikat. Ja tuosta "pienestä paikkailusta" se on aina levinnyt siihen, että on tullut maalattua koko auto tai nokka / muuta vastaavaa isompaa aluetta eikä sitä kyllä sprayllä tee kunnollista. Ei kannata tehdä huonoa kun se ei kuitenkaan kestä edes vuotta.
9-3.1972
Ei ole tullut kokeiltua. Mutta kai niilläkin maalaa. Eiköhän ne ole kopioita noista ammattivehkeistä. Meillä on ton hyvänruiskun kaverina joku toinen millä on tullut vedettyä pohjat ja ruiskukitit puskureihin. Tuskin sitä tavallinen pulliainen eroa huomaa kummalla on maalattu jos sen ammattimies tekee.
9-3.1972
Ei joo. Setä (automaalari) maalasi omasta tuplaysistä kuskinpuolen "paukkupullolla" ja jälki on todella hyvä. Sitten ku loppu auto on vielä myllytetty raskaalla kädellä, niin koko auto hyvän näköinen, kun mitään sävy/kirkkauseroja ei näy. Ammattimies on aina ammattimies.se93tbo kirjoitti:Tuskin sitä tavallinen pulliainen eroa huomaa kummalla on maalattu jos sen ammattimies tekee.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Aina ennen on tullut maalattua paukkupullolla, mutta nyt pari kertaa ruiskulla maalanneena en enää paukkupulloihin koske, jälki on ruiskulla ihan eri maailmasta, vaikka en maalari olekkaan.
Sen verran tyytyväinen olen maalausjälkeen, että aion maalata koko auton ruiskulla. Auton maalattavat pellit on tosin melkein kaikki irti joten maalaus hiukan helpottuu. Täytyy aloittaa konepellistä joka on sieltä helpoimmasta päästä.
Niin ja ruisku ei ole DevilBiss eikä SataJet
Sen verran tyytyväinen olen maalausjälkeen, että aion maalata koko auton ruiskulla. Auton maalattavat pellit on tosin melkein kaikki irti joten maalaus hiukan helpottuu. Täytyy aloittaa konepellistä joka on sieltä helpoimmasta päästä.
Niin ja ruisku ei ole DevilBiss eikä SataJet
Totta ruisku on aina ruisku. Eikä kunnon maaleja, jolla saa hyvän jäljen kannata pilata.
Oli ruisku sitten mikä hyvänsä paineilmakäyttöinen, niin aina se sprayn voittaa. Paukkupullon 1K maali ei ole koskaan niin laadukas kuin 2K maalit. Se lukee jo siinä paukkupullopurkissa. Esim. PPG:n puteleissa.
Oli ruisku sitten mikä hyvänsä paineilmakäyttöinen, niin aina se sprayn voittaa. Paukkupullon 1K maali ei ole koskaan niin laadukas kuin 2K maalit. Se lukee jo siinä paukkupullopurkissa. Esim. PPG:n puteleissa.
9-3.1972
No, entäs sitte paukkupullo 2k maalilla? Ite maalasin pienen paikan vasemmalta puolen matkustajan oven takaa sellasella 2k maalilla ja ihan hyvä tuli. Se 2k paukkumaali ei valu niin paljon ku ruiskumaali, että sitä saa laittaa vähän enemmän pintaan, ettei jää "kuoppia".
Ruisku olis kyllä mullekin erittäin hyvä, kun pari kertaa juuri tehty tollasia projekteja. Ei vaan oo kompressoria, eikä ne nyt ihan ilmasia ole.
Ruisku olis kyllä mullekin erittäin hyvä, kun pari kertaa juuri tehty tollasia projekteja. Ei vaan oo kompressoria, eikä ne nyt ihan ilmasia ole.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti: