Roskapostit ja senjälkeinen elämä...........

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Saabinsti
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Mitenkä jotkut saa tuota postia tulemaan :lol: Mulla ollut sama osote jo neljä-kolme vuotta ja muistaakseni ei ainuttakaan roskapostia..Vaikka jakelenkin osotetta joka paikkaan. :)
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

tommij kirjoitti:Meillä on yhden työprojektin sivusto meileineen ollut neutechilla jo vaikka kuinka kauan. No roskapostin määrä on pikkuhiljaa viime aikoina noussut ja kipukynnys tuli asiakkaalla vastaan kun tuli 100 roskapostia päivässä noin keskimäärin läpi.

Selvittelin että kuinka se nyt niin, kun neutechin spämmifiltterin pitäis olla ihan kohtuullinen. Hallinnasta sitten bongasin että eihän se koko filtteri ole edes päällä. Aikoinaan palvelua tilattaessa kun tuo ei ole kuulunut pakettiin vaikka se nykyisin on kai vakiona mukana. Kaikki ovat vain olettaneet että onhan se päällä kun kaikilla muillakin on...

No, soitto neutechille ja avot, spämmimäärä tippui kytkennän jälkeen ihan muutamaan läpipäässeeseen päivässä.
Täällä ja hyviä kokemuksia Neutechista.
Sama juttu oli eli 20-50 spämmiä päivässä -> Soitto Neutechille -> Laittoivat Spam-kansion käyttöön ja nykyään tulee aivan maksimissaan pari spämmiä päivässä läpi.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
snuggles
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja snuggles »

MBnetissä ollut kyllä melkokauan tuo postiluukku.
Äkkiä jos alkaa muistelemaan niin reilu 10 vuotta. Tarkemmin en osaa sanoa.
Roskapostia tippuu läpi noin 1KPL/vrk, jos jotain keskiarvoa pitäisi laittaa.
Vaihtelee hiukan. Mbnetillä käsittääkseni ihan kohtuullinen suodatus.

Tuota postiosoitetta on sitten kyllä tullut käytettyäkin aika paljon. Foorumeilla ja muissa kyllä pidän salattuna yleensä, en aina.
Hirveesti en levittele mutta moneen palveluun tuon olen ilmoittanut ensisijaiseksi postipaikaksi. Joku 10v sitten tuo olikin se ihan ainoa postiluukku, mitä minulla oli. Sinänsä vähällä spämmillä olen päässyt.

Toki on varalla vielä 2 Gmail tiliä, toinen virallinen, jota ei sitten käytetä tosiaan mihinkään muuhun kuin asiallisimpiin sähköpostitteluihin.

Toinen Gmail tili on sitten se kakkalaatikko, jonka osoitetta voi laitella huoletta vähän kummallisempiinkin paikkoihin.

Molemmat noista Gmaileista tähänasti täysin Spämmivapaita.
Jarmo900
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

Olen säästynyt pitkään roskapostilta...vuoden 2007 tammikuuhun saakka. Jostain kumman syystä muutama tuttava lähetti ns. sähköisiä joulukortteja. Ajatuksena kaunis, mutta meikäläinen kärsii nyt seurauksista. Nyt näiden (ulkomaalaisten) season greetings hässäköiden kautta tulee soopaa ihan riittävästi. Spam-filtteri on, mutta aina tulee jotain kuitenkin läpi.
Jasmine
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Jasmine »

nyt on käytössä tommonen Saunalahden postilaatikko ja sinne ei ole tullu ainakaan vielä ollenkaan roskapostia mutta kun oli Luukku käytössä jokin aika sitten niin sinne tuli koko ajan.
Saab 9000 CSE 2.3t -97
Vastaa Viestiin