




Ovet saat helpoiten pysymään kiinni, kun otat sen oven lukkosalvan (tai mikä sen nimi onkaan) irti. Se on kolmella torxilla kiinni. Sitten voitelet jollain liukkaalla spraylla sen alta löytyvät osat. Liikuttele niitä samalla vetämällä oven avauskahvasta. Samalla voit avata sen salpaosan pienellä väkivallalla meisselin avulla ja putsata ja voidella sen. Se voi olla hieman hauska taiteilla takas kokoon, mut ei mitenkään mahdoton. Kun laitat takas sitä salpaa, se muistaakseni pitää laittaa paikoilleen siten että se on salpa kiinni asennossa (kuten ovi olisi kiinni), muuten saattaa onnistua vääntämään jonkun kielen vääräks joka tais vaikuttaa piktokrammiin (?). Korjatkoon joku tuon vikan jos muistaa/tietää paremmin!Saabistiuki kirjoitti:Toisinaan samaahkoa vikaa täälläkin..ovet toki aukeaa, mutta eivät pysy kiinni...
Pitäisi innostua ja purkaa kaikista ovista ovipahvit ja rasvata kaikki siirtotangot ja vipstaakit
Olet oikeilla jäljillä. Tosin tuo salvan herkistely ei vielä riitä, jos oven sisällä oleva lukkomekanismi on pakkasessa niin kankeana ettei palaudu sen jälkeen kun ovi on ulkokahvasta vetämällä avattu. Pitää herkistää oven sisällä olevat mekanismit, mieluiten kokonaan irrottamalla ja tiskaamalla.Pahis kirjoitti:Ovet saat helpoiten pysymään kiinni, kun otat sen oven lukkosalvan (tai mikä sen nimi onkaan) irti.
No, toivotaan, ettei homma ole kuolettava - toistaiseksi toimivat ainakin hienosti vaikka pakkasta on 13 astetta.Mimmi kirjoitti:On.tapsak4 kirjoitti:Toivottavasti CRC:stä ei ole moottorille haittaa.
Oho, vaikea kuvitella, että johtaisi merkittävästi sähköä..... sitähän käytetään sentään korkeajännitekamppeiden ja starttimoottorien kosteuden poistoon ja vaikka mihin.Mimmi kirjoitti:CRC johtaa erinomaisesti sähköä, eli oikosulku. Lisäksi se liuottaa rasvoja, joten mekaaninen rasitus lisääntyy.