Eibach -97 900:seen
Eibach -97 900:seen
Jeps, eli nyt olisi aika asentaa Eibachin -35 mm alustasarja. Edellisessä autossani - 96 escort laitoin vanhojen vakioiskareiden kanssa ja oli ihan ok. Mitäs sanotte Tällä -97 NG900:lla on kärrätty 170 tkm, ilmeisesti ovat alkuperäiset iskarit..Myyjä sanoi ettei tarvitse vaihtaa vielä iskareita Eibachin jousien takia?? heittäkäähän mielipiteitä kellä kokemusta enemmän? Karvan verran alle 400,00 euroa olis pelkät jouset asennettuna ja kulmat säädettynä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Mulla on eibach pro kit, eikä olisi tullut edes mieleen kokeilla 110tkm ajetuilla orkkis iskareilla. Nyt on alla toisten haukkumat ja toisten kehumat Monroen reflexit eibachien kaverina. Uutta vaan alle kun kerran on levällään.Basset kirjoitti:Joo, näinhän minäkin sen näkisi, ihmetytti vaan tuo myyjän mielipide asiaan, että pelkkä jousien vaihto on ok..kuitenkin autolla tarkoitus ajaa seuraavat 100 tkm??!!
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Tai on myynyt viimeiset vuodet puutarhakalusteita Jyskissä . Käsittämätön neuvo.pade kirjoitti:
Taisi myyjä pelätä, että jää jouset ostamatta jos joutuisit iskaritkin vaihtamaan
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12