Hydrauliset tukikumekset lähtee noiden ohjeiden mukaan:
http://saab9000.com/procedures/powertra ... emount.php
Vaihdelaatikon pään pusla lähtee tietty prässisssä, kun irroittaa tuon päädyn... itse irroitin leikkaamalla kumisen keskiosan moralla mäjelle, ja sitten rautasahalla teräskuori (varovasti alumiinista askin päätyä vahingoittamatta) poikki, jonka jälkeen lähtikin nätisti naputtamalla tuo vanha pusla veke. Tuossa ohjeet siihenkin:
http://saab9000.com/procedures/powertra ... ymount.php Toimenpiteen voi tehdä kyllä ilman tuota päädyn irroitustakin... näin siis myös itse. Ehjän puslan lekalla tms. hienosäätötyökalulla paukuttamista ei voi suositella... ainakin pari kaveria on täälläkin tunnustanut halkaisseensa tuon lootan päädyn kys. tavalla.
Tilalle kannattaa laittaa Polyuretaaninen versio... mulla esim. tuo SuperFlex Elkparts:lta.
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/1754 Kestää varmaan auton loppuiän ja hintakin on lähes sama kuin orggiskumisella, joka sitten repsahtaa alta aikayksikön.
Tuolla kaikki PU-puslat Elkillä:
http://www.elkparts.com/index.php/cPath/23_529_536
Edit: Nuo ohjeet ovat siis vm. 93 ja sitä vanhemmille GMxxxx laatikollisille tonnareille. Uudemmissa 94 --> FMxxx- lootissa tuo pusla lähtee nätisti kiristinpannan pultit löysyttämällä. Pusla on noissa myös erimallinen.