öljyletkujen hinnat
öljyletkujen hinnat
kiitos
Viimeksi muokannut ruttunen, Ma Tammi 29, 2007 07:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: öljyletkujen hinnat
Pankkikortti on kova sana...Ainakin minulle tekivät odottaessa mallin mukaan, kyseessä tosin turbon öljyputken korvannut letku. Letkulla oli pituutta arviolta puolisen metriä, liittimet molempiin päihin, oisko ollu n. 20€.ruttunen kirjoitti:Hei: oliko joku teettänyt tomaatin uudet öljyletkut .öljynlauhduttajalle dunlop hiflex oy . tekivätkö odotellessa uudet kun on vanhat mallina mukana . vai oliko toimitus aikaa , ja mitä maksoi , että aamulla osais varautua , riittävällä euro määrällä kun menee konalan dunlop hiflex oy:lle
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä, jos merkkihuollossa on normaalisti ei-kuluvilla osilla n. 5-10 kertainen hinta verrattuna käypään arvoon?
Tuo turbon öljyputki olisi ollut Saabilla alkuperäisenä muistaakseni 120 tai 140€. Tehtiin Dunlop-Hiflexillä tilalle soppeleista liittimistä koostuva saman sisähalkaisijan omaava teräspunoksella vahvistettu teflonletku, ja hinta oli varmasti alle 30€.
Ohjaustehostimiin eivät sitten letkuja ala tekemään (ilmeisesti kiellettyä).
Tuo turbon öljyputki olisi ollut Saabilla alkuperäisenä muistaakseni 120 tai 140€. Tehtiin Dunlop-Hiflexillä tilalle soppeleista liittimistä koostuva saman sisähalkaisijan omaava teräspunoksella vahvistettu teflonletku, ja hinta oli varmasti alle 30€.
Ohjaustehostimiin eivät sitten letkuja ala tekemään (ilmeisesti kiellettyä).
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tekevät kunhan se tulee esim. traktoriinV.J.S kirjoitti:Ohjaustehostimiin eivät sitten letkuja ala tekemään (ilmeisesti kiellettyä).

9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
OG satkusta opittua... Hydrauliikkaliikkeet väittivät, ettei tää ole hydrauliliitin (se nippa ja nutikka) vaan heidän mukaan ilmastointilaitteissa käytettäisiin samanlaisia liittimiä... Noh Ilmastointiliikkeissä väitettiin niiden olevan jotain harvinaisia hydrauliliittimiä... No enivei tulos oli se, ettei niitä nippoja mistään löytynyt Etelä-Karjalan alueelta. Tulos oli siis helmiliitoksiset uudet letkut tilalle...Mawerick kirjoitti:Tekevät kunhan se tulee esim. traktoriinV.J.S kirjoitti:Ohjaustehostimiin eivät sitten letkuja ala tekemään (ilmeisesti kiellettyä).
Tietääkö siis joku ihan oikeasti mistä niitä alkuperäisen kaltaisia ohjaustehostimessa käytettyjä nippoja löytyy?