Tuli tuossa pohdittua onko mitään järkeä vaihtaa jakajamallisen 2 litraisen tontun turbo koneen tilalle uudempaa DI-kassulla varusttetua konetta.
Onko tämä edes käytännössä mahdollista ja sopiiko vanhempi automaattilaatikko uudempaan koneeseen?
Entäs miten on sähköjen ym. sellaisen laita?
Jos kone on manuaali vaihteisesta peräisin niin mitä pitää vaihtaa että siihen saa automaattilaatikon kiinni?
Onko uudemman ja vanhemman koneen kiinnityksissä eroja tai missään muuallakaan?
Kuinka vaikea toteuttaa tai onko edes mitään järkeä???
Kuinka vaikea toteuttaa tai onko edes mitään järkeä???
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Onnistuu kyllä...itse olen toteuttamassa kohta samaa. Tarkempi ja vahvempi sytytys etuina. Kampiakselin hihnapyörän reikälevy vaihdettava DI-auton vastaavaan.Tuli tuossa pohdittua onko mitään järkeä vaihtaa jakajamallisen 2 litraisen tontun turbo koneen tilalle uudempaa DI-kassulla varusttetua konetta.
Saab 9-5 2,0t -1999