Mimmi kirjoitti:
Näköjään kaupunkisuunnitelmat pistävät maalaispojankin hankkimaan kaupunkimaasturin (lue: Citymaasturin tai SUV:n)
Luin naistenlehdistä, että SUVit on trendikkäitä. Kunnon pyrkyrinä siis ostin semmoisen. Kaikki kunnon neliveto-offaajat ja LandCruiser miehethän tietää, että Pajero EI ole maastoauto, joten se putoaa selkeesti SUV-kategoriaan
ng900aero kirjoitti:
Asiallisessa kunnossa näyttäisi olevan ainakin ulkoapäin, onko sisäpuoli siinä kunnossa jotta kehtää oikein emäntääkin kuljetella?
Mikä tuon ilmanvastuskerroin on ja pystyykö ajamaan ilman Peltoreita? Entä onnistuuko kesäajo eli puhaltaako ilmastointi kylmää vai onko kylmäaineet karanneet?
Sisustakin on hienossa kunnossa, ja ulospäin ei tosiaan ole mikään ruosteen kukkanen. Vaimokin oli ihan haltioissaan tuon puikoissa

Referenssiä siihen, miten mätä tuommoinen VOI olla, tuli nähtyä erään Kehä III:n autohäkkimyymälän vm. 1990 TD IC Pajerosta...
On muuten hämmästyttävän hiljainen peli "luokassaan". Esim. isukin diisel golffi (vm. -85) oli paljon meluisampi. Ilmastointihan toimii, kun sellaisen asentaa. Ajattelin hommata aggregaatin, ruuvata sen kuormatilaan ja ostaa Pauhaussista tms. siirreltävän ilmastointikoneen
900T16 kirjoitti:]Onkos tämä nyt henkilömaasturi, huoltoauto, sairasauto vai mikä? Turvavyöt ainakin pilkottavat takana. Paljos on dieselvero vuodessa?
Tää on puhdasverinen pakettiauto. Dieselvero n. 80€ vuodessa. Henkilöautona olisi n. 700€ vuodessa dieselvero.
Haikara kirjoitti:Komia peli
Kortonkiko siellä helmassa roikkuu, kun tuota viimeistä kuvaa tarkkaan katsoo?
Kun meikäläisen tasoinen komistus liikkuu tuon tasoisella chick-magneetilla, on kortonkeja hyvä olla mukana.
jariha kirjoitti:Oon mä sitä miettiny, että mikähän se on se paikka, johon ei tupliksella (sähän vaihdoit kyllä tonnarin pois, että onhan se ihan eri asia kuin tuplis, mutta kuitenkin) pääse, mutta tuollaisella pääsee? Että onko sinne sitten ihan pakko mennä silläkin uhalla, että joutuu Saabista luopumaan? No, onnea silti hankinnalle
Puolenkymmentä kertaa on erinäisiä Saabeja (satkuja, tonnari) tullut nosteltua pihatien ojasta naapurin traktorin avustuksella, kun vauhti on loppunut kesken ja ne on valunut pulkkana takaperin ojaan. Minusta on mukava päästä autolla omalle parkkipaikalle ilman puolen kilometrin vauhteja ja hyvää tuuria
Saabejakin on vielä kaksin kappalein pihassa, ja oikeen vielä niitä OIKEITA Saabeja, eli og-satkuja
Vaan johan tuo aloitti japanian-ihmekin ryttyilemään, eli 100km päästiin ilman onkelmia

Eipä tartte enää haikeudella muistella tonnarin alkuvuosien kenkkuiluja, kun pääsee fiilistelemään uuden merkin tekniikkaongelmien kanssa

Kaamee jyrinä alkoi yhtäkkiä n. 40km ajon jälkeen voimansiirrosta aina kun vauhti kohosi yli 50km/h. Pajero-tietäjät varmaan kertoo, että mikä prakasi. Jakokeppi oli 2H asennossa ja etunavat auki, kun ääni alkoi. Suurempia öljylammikojakaan ei näkynyt. Ihanan kalliilta kuitenkin kuulostaa
