Tarkkailun kohde rosteri DP: n omistajille
Tarkkailun kohde rosteri DP: n omistajille
Omassa tonnarissa on Ferritan downpipe ,mikä elää täysin omaa eläämänsä välittämättä alkuperäisen pakosarjan liikkeeistä. Seurauksena on dp:n ja pakosarjan kiinnityspulttien jatkuva löystyminen lukkoprikoista huolimatta. Taitaa olla ainut mahdollisuus naittamiselle ylipitkät pinnapultit ja tuplamutterit. Pari mutteria on jo kadonnut ja kuukauden parin välein joutuu kiristämään. Joten tarkkailkaa !
Re: Tarkkailun kohde rosteri DP: n omistajille
Oletko kokeillut laittaa niitä "rutistettuja" lukitusmuttereita? Omaan turpoprojektiini noita laitoin ja ainut mikä löystyi, niin oli pinnapultti irti pakopesästä. Eli mutterit pysyivät.
Kuparointi niistä kylläkin palaa irti jos eivät ole kannen pinnapulteissa kiinni, turbossa kun käyvät astetta kuumempana.
T. Pasi
Kuparointi niistä kylläkin palaa irti jos eivät ole kannen pinnapulteissa kiinni, turbossa kun käyvät astetta kuumempana.
T. Pasi
AnttiR kirjoitti:Omassa tonnarissa on Ferritan downpipe ,mikä elää täysin omaa eläämänsä välittämättä alkuperäisen pakosarjan liikkeeistä. Seurauksena on dp:n ja pakosarjan kiinnityspulttien jatkuva löystyminen lukkoprikoista huolimatta. Taitaa olla ainut mahdollisuus naittamiselle ylipitkät pinnapultit ja tuplamutterit. Pari mutteria on jo kadonnut ja kuukauden parin välein joutuu kiristämään. Joten tarkkailkaa !
99T-museopeli
Sinulta on todennäköisesti jäänyt DP tukematta moottoriin/vaihdelaatikkoon ennen joustokappaletta.
Itse laitoin manuaalilaatikossa olevasta lenkistä palkin johon tuli puoliympyrän muotoiset klemmarit tukemaan DP:tä. Palkki oli n 13 mm*13mm neliöputkea jonka sisään hitsattiin mutteri. Pultti tuli sitten laatikon lenkin läpi jolloin palkki kiristyi moottorin suuntaisesti ja tähän pultattiin putkilemmarit.
Ymmärsiköhän joku
Itse laitoin manuaalilaatikossa olevasta lenkistä palkin johon tuli puoliympyrän muotoiset klemmarit tukemaan DP:tä. Palkki oli n 13 mm*13mm neliöputkea jonka sisään hitsattiin mutteri. Pultti tuli sitten laatikon lenkin läpi jolloin palkki kiristyi moottorin suuntaisesti ja tähän pultattiin putkilemmarit.
Ymmärsiköhän joku

9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB