ahdot
ahdot
Paljonko saa lisätä ahtopainetta, että vakiokuntoinen moottori kestäisi hyvin , auto on 9-5 2.3T AERO. Ja miten toi turboruuvi asennetaan?
SAAB 9-5 AERO 2000.
Re: ahdot
Eihän Trionic-autosta oikein edes taida millään turboruuvilla saada lisätehoa, vai mitenkäs tuo nyt onvladimir kirjoitti:Paljonko saa lisätä ahtopainetta, että vakiokuntoinen moottori kestäisi hyvin , auto on 9-5 2.3T AERO. Ja miten toi turboruuvi asennetaan?

Jos haluat virityksen, jonka saa myös helposti pois, osta BSR PPC. Minulla on ainakin ihan hyvät kokemukset kyseisestä puljusta, vaikka suurin osa foorumilaisista taitaa olla epäileviä tuomaita

Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Onkos kukaan mittaillut noita eri firmojen (hirsch, maptun, bsr) 2.0t steg1:n maksimiahtopaineita? Saabin omalla 185hp boksilla maksimi lienee 0.95barin tienoilla. Onko joku mittaillut jonkun muun firman boksin kanssa ahtopainetta?
Eli onko esim. hirsch 210hp ja saabin omalla 185hp boksilla käytännössä mitään eroa vaikka ilmoitetussa tehossa ero onkin 25hp.
Eli onko esim. hirsch 210hp ja saabin omalla 185hp boksilla käytännössä mitään eroa vaikka ilmoitetussa tehossa ero onkin 25hp.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
Menee jo vähän off topicin puolelle, mutta jokohan joku täällä tietää onko 210hp 2.3t biopowerissa 15 vai 16 "tuuman jarrut"? Jos olisi lipsahtanut 15" niin tuo hirsch-virityksen muutoskatsastaminen vähän helpottuisi... Eroa 2.3T 220hp on niin vähän, että eiköhän 210hp biopowerissa ole isommat jarrulevyt edessä.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e