ajelin rauhallisesti hiekkateitäopitkin ktm gs250:llä ja yhtäkkiä se alkoi röpöttämään ja parin sadan metrin päästä meno loppui kuin bensa olis loppu. pikainen tarkistus tankkiin-> no puolillaan oli... siinä ajattelin että no tulppako paskana. no lykkäsin siinä puolisen kilometriä, ja koitin käyntiin. no lähtihän se vaivalloisesti käymään. pikaisesti ajamaan 4 kilometriä kotia päin selvittämään vikaa... staattorin alus levy löystynyt, ja näin ollen pyörä vähän sääteli sytytys ennakkoja itse...
no otin magneeton irti ja kiristin staattorin alus levyn ja pyörä kasaan, mutta kuinka ollakkaan kipinä kateissa!
nyt tarkistanut seuraavat asiat:
-tulppa
-johdot+liitokset
-säätänyt sytytys ennkkoja
-tulpan hattu+johto
eli mistä vikaa ettimään? vituttaa vaan ku armeijasta pääsee lomille,niin ei koko viikonloppua viitsi käyttää mopon korjaamiseen vaan haluis vähän ajellakkin. no onneksi SAAB toimii
