Yup.9. It's beyond fashion.
8. You can put a motorcycle in it.
7. It's officially a classic car.
6. Your accountant will respect you
5. It will cost less than a watch advertised in any of the weekend newspaper magazines.
4. After 250,000 kms it's only just starting to feel run-in
3. You can still get the parts
2. It makes BMWs from the era look frumpy
1. It'll cost you around 1.5% of a Porsche GT3.
-----------------------
Love it.
Top 9 reasons to still drive a C900 turbo hatch.
Top 9 reasons to still drive a C900 turbo hatch.
Erityisesti kohta kaksi koskettaa sielua, vaikka tällä hetkellä ei OG900:sta olekaan, eli että se on klassikko vuosimallista riippumatta, ja sellaiseksi syntynyt omaperäisyydessään.
Toisin kuin esimerkiksi mikä tahansa "bimmeri", joka jo kaksi vuotta vanhana saa kuljettajansa näyttämään Viipurilaiselta Wannabii Maffioosolta
Toisin kuin esimerkiksi mikä tahansa "bimmeri", joka jo kaksi vuotta vanhana saa kuljettajansa näyttämään Viipurilaiselta Wannabii Maffioosolta
Tätä asemaa ei ole mielestäni vielä suomessa saanut. Taitaa olla liika yleinen ja kansanautoksi mielletty ollakseen klassikko. No, aika korjaa tilannetta kokoajan. Tiedä sitten, että onko se hyvä vai huono asia...7. It's officially a classic car.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
potee samaa tautia kun kajakki vielä 10v. sitten. tulevaisuudessa tulee nauttimaan samasta karismasta mitä kajakissa aletaan nyt näkemään. 20-30v. päästä Saab 99-900 mallit ovat legendoja joita vanhat sukupolvet tulevat haikeana muistelemaan, meillä on vieläkin mahdollisuus elää autoilun kulta-aikaa!Tri-Lo kirjoitti:Ihan totta, samaa ajattelin itsekin.JuHem kirjoitti:Tätä asemaa ei ole mielestäni vielä suomessa saanut. Taitaa olla liika yleinen ja kansanautoksi mielletty ollakseen klassikko.7. It's officially a classic car.
tokaisin omaksenikin yllätyksekseni tässä toiselle sairastuneelle että 99-900 sukupolven poistuminen katukuvasta tuntuu yhtä epätodelliselta kun auringon sammuminen. mutta niin tulee joskus käymään, joten minä ainakin näen autojeni "arvon" ja olen iloinen siitä että saan käyttää klassista suomalaista legendaa päivittäisessä liikkumisessani.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
No siltä se tuntuu nyt, mutta miettikääpä esimerkiksi jenkkien 55-57 Classic Chevyjä sekä kuusikymmenluvun Mustangeja. Molemmat olivat aikoinaan tavallisia kuin voi leivän päällä ja jokainen ainakin tunsi jonkun joka sellaisen oli omistanut. Puoli-ilmaisia aikoinaan käytettyinä, mutta nykyään hyvin hinnoiteltuja ja tavoiteltuja.Tri-Lo kirjoitti:Ihan totta, samaa ajattelin itsekin.JuHem kirjoitti:Tätä asemaa ei ole mielestäni vielä suomessa saanut. Taitaa olla liika yleinen ja kansanautoksi mielletty ollakseen klassikko.7. It's officially a classic car.
Tarkoitus ei nyt varsinaisesti ole verrata satkua näihin, mutta joskus tuo auton yleisyys kääntyykin juuri eduksi ja tekee automallista tavoitellun. Kuten Luca tuossa jo viittasikin on kuuppien kanssa jo jossain määri käymässä näin.
Joo. Näin saattaa aivan hyvin käydä. Mietitään vaikka kuplaa, miniä ja rättisitikkaa. Kaikki aikansa halpoja ja yleisiä kansanautoja ja silti nykypäivän klassikoita. Kaikista löytyy persoonallisuutta, joka varmasti auttaa asiaa, ja sitä persoonallisuutta löytyy tietysti myös satkusta.d-sign kirjoitti: Tarkoitus ei nyt varsinaisesti ole verrata satkua näihin, mutta joskus tuo auton yleisyys kääntyykin juuri eduksi ja tekee automallista tavoitellun. Kuten Luca tuossa jo viittasikin on kuuppien kanssa jo jossain määri käymässä näin.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938