Samaa mieltä ja aiheeseen liittyen löytyy jopa opastus http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=45823nalleolut kirjoitti:ja sitten ärsyttää nää ihmiset myydään saab nettiauto id 123456
kadonneetko käyttäjät?
-
- "Hölösuu"
Jos joku tavaran MYYJÄNÄ ärsyttää, niin se, että kovasti on "ostajilla" ostoilmoituksia, ja kun halutunkaltaista tavaraa tarjoaa, niin heti kyllä kärkkäästi pyydetään kuvia tai jotain. Ja sitten hävitään maan pinnaltaJarmo900 kirjoitti:Samaa mieltä ja aiheeseen liittyen löytyy jopa opastus http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=45823nalleolut kirjoitti:ja sitten ärsyttää nää ihmiset myydään saab nettiauto id 123456

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Itse käyn kyllä lukemassa saabistien myynti-ilmoitukset nettiautosta , jos on suora linkki.lucaf kirjoitti:mua ne ei suoranaisesti ärsytä, mutta ovat turhia. nettiauto lienee jo sen verran mainetta niittänyt, että jos siellä on ilmo, sen taatusti porukka löytää sieltä. on mielestäni todella turhaa erikseen tuoda siitä linkkiä tänne myyntipalstalle, ellei täällä ole tarkoitus tarinoida jotain ylimääräistä ko. autosta.
sama kun laittaisin paikallislehteen "myydään se ja se, kts. ilmoitus helsinginsanomista" !!!
tämä oli siis hen.koht. mielipiteeni eikä mikään "moderaattorin sana"
kiitos
Tällä hetkellä kun ei ole autokuumetta niin en muuten lue nettiauton ilmoituksia.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
en epäile etteikö ne helpota sinun, tai jonkun muun itsensäviihdyttämistä, mutta sinähän et ole autoa ostamassa (muuten ilmeisesti selaisit nettiautoa suoraan, jos ymmärsin oikein tekstisi).moksu kirjoitti: Itse käyn kyllä lukemassa saabistien myynti-ilmoitukset nettiautosta , jos on suora linkki.
Tällä hetkellä kun ei ole autokuumetta niin en muuten lue nettiauton ilmoituksia.
joten edelleen hyviä syitä on kovin vähän. voisihan viihdyttämisen takia foorumiin linkittää vaikka jokaisen nettiauton saab-ilmoituksen

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Clubilaiselta saattaa saada paremmin hoidetun yksilön.(paino sanalla saattaa)lucaf kirjoitti:en epäile etteikö ne helpota sinun, tai jonkun muun itsensäviihdyttämistä, mutta sinähän et ole autoa ostamassa (muuten ilmeisesti selaisit nettiautoa suoraan, jos ymmärsin oikein tekstisi).moksu kirjoitti: Itse käyn kyllä lukemassa saabistien myynti-ilmoitukset nettiautosta , jos on suora linkki.
joten edelleen hyviä syitä on kovin vähän. voisihan viihdyttämisen takia foorumiin linkittää vaikka jokaisen nettiauton saab-ilmoituksen
Semmoinen kiinnostaa aina vaikka ei olisi autokuumetta.
En siis katsele niitä viihdyttämisen takia

Ainahan se pieni autokuume on vaikka en sitä tunnusta.

9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
-
- "Hölösuu"
Luulen, että monelle on helpompi laittaa esim. auton kuvat nettiauton palveluun, ja sitten linkittää myynti-ilmoitus tänne oman viestin joukkoon linkkinä, kuin tehdä oma ilmo tänne kuvineen... ja luulen myös, että jos on kyseessä jokin esim. erikoisempi peli, niin kiinnostus voi löytyä helpommin foorumilta kuin nettiautosta. Tiedä sitten...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Turbo"
Ja sitten osto- ja myynti-ilmoitusten oikeinkirjoituksesta.
Näitä näkee paljon: "elikkä myydään varaosaautoksi 96 uusi taka helma pellin kiristys hihna kulkee ja kukkuu syö 10/100 mittarissa 600000:ta 2:si omistajaa 2:det rengaat vaihto käypääntavaraan" jne.
Sitten vielä kerrotaan, että myytävästä tavarasta ei ole kuvia eikä anneta tarkempia tietoja kohtuullisen ajan kuluessa pyynnöstä. Yritän hillitä itseni edellä mainitun kaltaisia ilmoituksia lukiessani, etten ärähtäisi ääneen.
Vaikka itse kirjoitankin suht vähän mm. tälle Foorumille, niin luen juttuja sitäkin enemmän. Kirjoitusvirheitä tulee yhdellä jos toisellakin. Kannattaa painaa sitä Esikatselu-nappia ennen viestin lähetystä, lukea koko viesti ja miettiä, ymmärtääkö ulkopuolinen lukija juttuni pointin. Hymiö perään ja herneet nenästä
Näitä näkee paljon: "elikkä myydään varaosaautoksi 96 uusi taka helma pellin kiristys hihna kulkee ja kukkuu syö 10/100 mittarissa 600000:ta 2:si omistajaa 2:det rengaat vaihto käypääntavaraan" jne.
Sitten vielä kerrotaan, että myytävästä tavarasta ei ole kuvia eikä anneta tarkempia tietoja kohtuullisen ajan kuluessa pyynnöstä. Yritän hillitä itseni edellä mainitun kaltaisia ilmoituksia lukiessani, etten ärähtäisi ääneen.
Vaikka itse kirjoitankin suht vähän mm. tälle Foorumille, niin luen juttuja sitäkin enemmän. Kirjoitusvirheitä tulee yhdellä jos toisellakin. Kannattaa painaa sitä Esikatselu-nappia ennen viestin lähetystä, lukea koko viesti ja miettiä, ymmärtääkö ulkopuolinen lukija juttuni pointin. Hymiö perään ja herneet nenästä

Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]