Tonnarin osia Haaparannan seudulta
Tonnarin osia Haaparannan seudulta
Onko pohjoisen pojat käyneet ruotsin puolelta Sabaan osia? Joskus tulee rovaniemellä vierailtua niin Haaparantaan olis lyhyt matka. Missähän rajan tuolla puolen mahtaa ekat varaosapajat sijaita ja mikä hintataso?
Jos joku pohjoisesta päin on siellä käynyt niin olisin kiitollinen valaisusta.
Jos joku pohjoisesta päin on siellä käynyt niin olisin kiitollinen valaisusta.
Saab 9-5 2,0t -1999
Haaparannalla melko moni puhuu myös suomea....Jarmo900 kirjoitti:Puhun itsekin sujuvasti huonoa ruotsia, kuitenkaan kieltä haukkumatta (eivätkä ruotsinkieliset tuttavani hauku minua huonohkosta ruotsista). Pyydä jotakuta kääntämään ongelmalliset kohdat.kopote12 kirjoitti:Kiitti! Tekis mieli haukkua toi ruotsin kieli alimpaan helvettiinKun ei osaa niin ei osaa
"ny renoverad turbo från turboteknik,intercooler, chippat styrenhet,konfilter,gör det själv bok för saab 9000 1985-1995,mm,allt säljes tillsamans i ett kit till högstbjudande,mer bilder kan mailas vid intresse,ring för mer info kolar sällan mailen!"
Tuosta ei oikein meinaa kaikkea ymmärtää...jotakin varmaan Saab 9000 1985-1995 autoon...
Tuosta ei oikein meinaa kaikkea ymmärtää...jotakin varmaan Saab 9000 1985-1995 autoon...
Saab 9-5 2,0t -1999
[quote="kopote12"]"ny renoverad turbo från turboteknik,intercooler, chippat styrenhet,konfilter,gör det själv bok för saab 9000 1985-1995,mm,allt säljes tillsamans i ett kit till högstbjudande,mer bilder kan mailas vid intresse,ring för mer info kolar sällan mailen!"
"vasta rempattu turbo Turboteknik:istä, välijäähdytin, lastutettu ohjausyksikkö, kartiosuodin, tee-se-itse kirja saab 9000 1985-1995, ym, kaikki myydään yhdessä paketissa eniten tarjoavalle, lisää kuvia voin mailata jos kiinnostaa, soita kerta katson harvoin sähköpostini!"
"vasta rempattu turbo Turboteknik:istä, välijäähdytin, lastutettu ohjausyksikkö, kartiosuodin, tee-se-itse kirja saab 9000 1985-1995, ym, kaikki myydään yhdessä paketissa eniten tarjoavalle, lisää kuvia voin mailata jos kiinnostaa, soita kerta katson harvoin sähköpostini!"
9000 T16 -87