
Kattoluukun jälkiasennus
Kattoluukun jälkiasennus
Pihassa seisoo varaosa tonnari (-88 2,0T CD) jossa lasinen kattoluukku. Noh kokeilun- ja mukavuudenhaluisena olen asennellut käyttöautooni (-90 2,0T CD) lähes kaiken muun jälkikäteen (ensin oli 2,0 perusiivari...nyt 2,0T lähes kaikilla herkuilla
) ja nyt mielessä pyörii tuon lasisen kattoluukun asennus omaan kattoluukuttomaan yksilöön. Jos joku on tämän tehnyt tai osaa antaa vinkkejä niin laita rohkeasti neuvoja!

Saab 9-5 2,0t -1999
Uskon että kyllä se asennus onnistuu ku aika paljon on tullut peltitöitä tehtyä mutta tarkkana tuossa on oltava. Laitan keväällä kuvan tänne kattoluukusta joka aukeaa oikealta vasemmalle eli vänkärin puolelta kuskinpuolelle kun vituiksi menee kummiskin
Mut tosiaan meinaan tuota yrittää..tuli mitä tuli!

Mut tosiaan meinaan tuota yrittää..tuli mitä tuli!
Saab 9-5 2,0t -1999
EI oo kokemusta mutta täällä on ollut aikaisemminkin juttua aiheesta. Muistelisin, että silloin mainittiin, että jos pistää palasesta niin hitsatessa vetää kattopellin laineelle. Muistaakseni kannatettiin tota koko katon vaihtoa silloinkin.
Jos on rälläkkä jo vinkunut, niin turha kai enää kysellä
Tuo katon vaihtaminen kuulostais kyllä hooukuttelevammalta jos ei olis orkkisluukkua
Ei tarttis sovitella verhoilujakaan väärään kattoon.

Jos on rälläkkä jo vinkunut, niin turha kai enää kysellä

Tuo katon vaihtaminen kuulostais kyllä hooukuttelevammalta jos ei olis orkkisluukkua


9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11