Ai että hyppää silmille tuo sininen ryöstäjä.
Paha,paha. Paaliin
Minä laitoin omaani ne piiloon takakontin lattian alle. Mutta älkää tulko paalaamaan mun käyttöautoa ja pidä Vesa puoles
Ei vainen. Pirun hienon näköinen, kun on puhdasta. Tuotahan on paljon mieleisempi huoltaa kuin jotain paskaista 500tkm ajettua joka on ollut jollain kuka ei ole vedestä ja pesuaineista kuullut mitään
P.S. Pitääpä ottaa seuraavalla kerralla isän satkun koneesta pari kuvaa.
Tuo kaasarisatku on ollut mulla uudesta asti ja olen sen konetilan pessyt pari kertaa vuodessa, eipä ole kovin pahaksi koskaan päässyt.
Katsastusmies irvisteli, että yleensä saa katsoa, mihin kätensä pistää, ettei sotke itseään, nyt saa katsoa, mihin kätensä pistää, ettei sotke autoa.
Ei tuo mikään itsetarkoitus tai pakkomielle ole, mutta kun on säilynyt hyvänän, niin antaa mennä samaa latua, varsinkaan, kun autolla ei juurikaan edes ajeta, vaan se on nykyään harrasteena.
Cabben konetila teki heti ensisilmäyksellä lähtemättömän vaikutuksen, kun ex-omistaja konepellin auki veti. Olin myyty mies samalla hetkellä.
Eipä tuo omakaan konehuone ole pahemmin likainen, kai. Syy miksi jäähdytin noin puhdas johtuu siitä, että se on viime pari kolme päivää ennen kuvan ottoa vaihdettu.
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Kyllä noita vähän ajettuja satkuja aina löytyy ja kannattaa korjata talteen. Mikäpä olisi luotettavampi ja käyttöarvoltaan parempi peli kuin Saab
Totta, paljon turvallisia ja edullisia kilometrejä edessä, eikä hankinta-hintakaan mahdottomissa summissa pyöri..
Kuvittelisin että tuollainen minttikuntoinen avo-aero-cabbeni tallissa tulee järjestään turhan pitkät talvet kesää odotellessa
Jatketaan sitte fiilistelyä, OMAlla kohdalla tää oli kaunein 900i16.. väri oli joku ihme ruusukvartsi.. Huomatkaa "tyylikkäät" sumarit, jotka joku edellisistä omistajista oli istuttanut suoraan etupuskuriin! Ne oli tarkoitus irroittaa ja vaihtaa ehyt puskin tilalle, mutta kolmion takaa talvikelillä loikkas toijjotakorolla eteen, ja niin vaan lunariin meni! Vieläkin harmittaa, oli nimittäin ruosteeton ja helmi yksilö. hhh. huokaus..
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori. -Fly low, stay off the radar-