DI-kasetti vaihtoon

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Cassu
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 07:40
Paikkakunta: Mikkeli

DI-kasetti vaihtoon

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Terve, pienen hiljaisuuden jälkeen jälleen täällä :) eikä auto vaihtunut mihinkään. Torstai iltana tuli vaan sellanen että hetkinen. Käytii kaupungilla kaverin kanssa, sit halusin näyttää sille kämpän mihin muutin. En huomannu mitään ajossa, kaikki pelitti. Sit tultii viiden minsa päästä takaisin autolle, yritin käynnistää mutta ei lähtenyt käyntiin. No sit alko sähkö/piirilevyn haju. No eilen käytii kysymässä Kouvolan Saabilta et mikäköhän sitä vaivaa kun ei toimi. Ukko alko ekaan selittää niin luuli bensapumpun pettäneen, mut mie lisäsin sen hajun niin se kävi hakemassa oven takaa laina DI-kasetin. Vaihdettiin se ja käyntiin lähti ensimmäisenä. Tuli tuossa pari viikkoo sitten 200 000 km täyteen et pitkään se kestikin. T5 kuitenkin on, se kerto kanssa siitä mistä täälläkin ollaan puhuttu että ne on ottaneet muutaman vuoden nuorempii autoi huoltoon, et sen takii niillä noita lainakasetteja. Se on kyl T7, mut sano et kyl mie sillä tän viikonlopun ajelen. Mut ainakin tuolla varmistelee kauppoja, ei viitti mistään muualta lähteä hommaamaan, kun noin hyvin sano suoraan missä vika. Propsit sinne. Mikä sieltä yleensä sitten menee?

Mut toivon mukaan nyt riittää taas pitkiä kilometrejä

-Petri-
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Vastaa Viestiin