mitä eroa on

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

mitä eroa on

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

sillä että mittaa automaattilatikon öljyt käynnissä ja ei käynnissä ja mitä tikku pitäis näyttää käynnissä ja ei käynnissä :?: :roll:
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Oikea tuloshan saadaan vain kone käynnissä ja ajolämpöisenä. Sammutettuna laatikko ei pumppaa öljyä ja öljy on valuneena öljytilaan, ja tikku näyttää roimasti liikaa.
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

no ilmankos näyttää lämpimänä kone sammutetuna maximin yläreunaan .pitäs varmaan kattoo kone käynnissä seuraavaksi , kuin tuli tehtyä se letku remppa , ilmeisesti liian vähän viellä ööliä . en lisännä kun 3 dl arvelin sen verran vajenneen rempan aikana :?mutta jos parkissa tikku näyttää ihan tikun tappiin onko se hyvä .. 8O
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Näillä keleillä et saa ajolämpöisenäkään 80:n asteen tulosta tikusta, eli oikeampi tulos kone lämpöisenä ja käynnissä on siinä 40:n asteen alueella talvella. Mieluiten "MAX":issa neljänkympin asteikolla.

Älä edes mittaile kone sammuksissa koska sillä tuloksella ei ole mitään virkaa :wink:

Ja nimenomaan lämpöiseksi ajettuna, koska öljyä on siellä noin 7-8 litraa, ja sen lämpölaajeneminen vaikuttaa tulokseen melkoisesti.
Vastaa Viestiin