joo tiedetään , luulis pilkottavan siellä keskellä kuitenkin. Siinä kun nyt näkyy vaan pakoputkea..9-5T kirjoitti: Kardaani on pitkittäinen akseli joten tuossa kuvassa sitä ei oikein voisikaan näkyä mutta keskeltä napaa lähtee jotain ehkä vetoakseli.
Kesäkuussa 2007 uutta mutta mitä?
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Rekisteritietoihin ilmoitettut teholukemat ei varmaankaan pidä paikkaansa jos jotain uutuutta koeajetaan, mutta suht isoa pottia pistäisin likoon siitä että jos auto on rekisteröity dieselin tiedoilla niin kyllä se silloin on dieseli.
9-5T kirjoitti:Edes Saab ei ole niin tyhmä että naamioi auton ja laittaa sen rekisteriin oikeilla tiedoilla varsinkin jos liikutaan täysin uusissa teho lukemissa.
Melko hyvän näköinen mutta kromissa on säästetty liikaa.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Oisko kyseessä jo jokin aikaa sitten pyörinyt V6 Diesel Aero?mike kirjoitti: mutta suht isoa pottia pistäisin likoon siitä että jos auto on rekisteröity dieselin tiedoilla niin kyllä se silloin on dieseli.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Tuossahan OLI kuitenkin se XWD(vai minkänimiseksi nyt meneekään), joten jos tosiaan diesel niin..Marko A kirjoitti:Oisko kyseessä jo jokin aikaa sitten pyörinyt V6 Diesel Aero?mike kirjoitti: mutta suht isoa pottia pistäisin likoon siitä että jos auto on rekisteröity dieselin tiedoilla niin kyllä se silloin on dieseli.
Ilmeisesti runkonumero ei täsmää dieseliin, vaan sen mukaan kyseessä olisi 2 litran (bensa) turbomoottori (B204S) ja 6-vaihteinen automaattilaatikko. Tämän kaltaista kokoonpanoa ei THS:n mukaan ole toistaiseksi saatavilla, joten joku uusi kombinaatio on tiedossa mikäli runkonumero kertoo totuudenmukaisempia tietoja kuin rekisteritiedot.mike kirjoitti:Rekisteritietoihin ilmoitettut teholukemat ei varmaankaan pidä paikkaansa jos jotain uutuutta koeajetaan, mutta suht isoa pottia pistäisin likoon siitä että jos auto on rekisteröity dieselin tiedoilla niin kyllä se silloin on dieseli.
9-5T kirjoitti:Edes Saab ei ole niin tyhmä että naamioi auton ja laittaa sen rekisteriin oikeilla tiedoilla varsinkin jos liikutaan täysin uusissa teho lukemissa.
Melko hyvän näköinen mutta kromissa on säästetty liikaa.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Käy esim.->http://www.trollhattansaab.net/juhokare kirjoitti:Mistäs noita uuden 9-3:n kuvia näkee?
Se nyt on totta tietysti.. ..eikä se varmaan edes ollut diesel. Epäilen että "saavat" käyttää noita kilpiä vähän kuten haluavat..tai ainakin tekevät niin.9-5T kirjoitti:Edes Saab ei ole niin tyhmä että naamioi auton ja laittaa sen rekisteriin oikeilla tiedoilla varsinkin jos liikutaan täysin uusissa teho lukemissa.
Jep, pitää kysyä tietämättömänä mistäs tuolta sitten?Tri-Lo kirjoitti:Käy esim.->http://www.trollhattansaab.net/juhokare kirjoitti:Mistäs noita uuden 9-3:n kuvia näkee?
...nyt taisi löytyä.
Ovat onnistuneet muotoillussa!
Viimeksi muokannut juhokare, Ma Helmi 05, 2007 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
No alaspäin vaan!juhokare kirjoitti:Jep, pitää kysyä tietämättömänä mistäs tuolta sitten?Tri-Lo kirjoitti:Käy esim.->http://www.trollhattansaab.net/juhokare kirjoitti:Mistäs noita uuden 9-3:n kuvia näkee?
Minusta on taas kiva kun uusi malli ei ole sentään ihan erinäköinen kuin edellinen (ainakin siinä valossa, että on 2007 malli tilattu). Hienoiltahan nuo kuvat näyttävät.
Kyllähän noissa kuvissa näkyy takavetoakselin silhuetti, ainakin hyvällä tahdolla.
Aika pitkälle nuo XWD-spekulaatiot menevät. Luin hätäsesti noita nettisivuja (ja niihin liittyviä sivuja). Jossain puhuttiin seuraavan sukupolven Haldex:sta, sähkömekaanisesta takatasauspyörästöstä ja siitä, että voimaa voidaan jakaa pyörien välillä dynaamisesti. Tämä tarkoittanee jotain sen tapaista nelivetosysteemiä kuin Honda Legend:ssä on. Tuo olisi aikamoinen "sähköaivo" ja ihan kehittynyt nelivetosysteemi.
Aika jännästi Saab etenee. Ei kai haluta häiritä nykyisten mallien myyntiä kun ei olla vielä rummutettu asiasta. Onhan tuo aika iso askel, auto olisi toteutuessaan ensimmäinen takanurkista raapiva Saab.
Kyllähän noissa kuvissa näkyy takavetoakselin silhuetti, ainakin hyvällä tahdolla.
Aika pitkälle nuo XWD-spekulaatiot menevät. Luin hätäsesti noita nettisivuja (ja niihin liittyviä sivuja). Jossain puhuttiin seuraavan sukupolven Haldex:sta, sähkömekaanisesta takatasauspyörästöstä ja siitä, että voimaa voidaan jakaa pyörien välillä dynaamisesti. Tämä tarkoittanee jotain sen tapaista nelivetosysteemiä kuin Honda Legend:ssä on. Tuo olisi aikamoinen "sähköaivo" ja ihan kehittynyt nelivetosysteemi.
Aika jännästi Saab etenee. Ei kai haluta häiritä nykyisten mallien myyntiä kun ei olla vielä rummutettu asiasta. Onhan tuo aika iso askel, auto olisi toteutuessaan ensimmäinen takanurkista raapiva Saab.
Ok, nimim. 9-5T on ihan oikeassa, onhan 9-2x ja 9-7x on laskettava mukaan. Ajattelin jotenkin eurooppakeskeisesti meidän markkina-aluettamme. Elikä 9-3 ei ole ensimmäinen takanurkista raapiva Saab (taikka Opel, Subaru, Chevrolet ). Jos nyt vielä halutaan määritellä, taitaa se olla ensimmäinnen Ruotsisa tehty/suunniteltu/ensitestattu/ensikuvattu/ensiksi nähty neliveto-Saab (valitse mieluisin vaihtoehto . )