H-moottoriin jyrkempi nokka-akseli?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
arska79
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 13, 2006 20:46

H-moottoriin jyrkempi nokka-akseli?

Viesti Kirjoittaja arska79 »

oiske kenelläkään tietoa h-moottorin nokista,ois tarkoitus laittaa jyrkempi nokka-akseli tohon saabiin ja olen esson paarin puheissa ymmärtänyt ettei mene niin helposti että hiotutan vain nokan ja heitän paioilleen.mikä siinä vois tulla ongelmaksi?
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Onko kyseessä vapari vai turbo? Käsittääkseni puhut 8 venttiilistä...
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
arska79
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 13, 2006 20:46

Viesti Kirjoittaja arska79 »

ai jooh :) vapari tämä on ja 8 venttiilinen
arska79
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 13, 2006 20:46

Viesti Kirjoittaja arska79 »

tuli käytettyä tuota hakua...ei olekkaan ihan heittämällä paikoilleen tollanen hiottunokka.

ei kenelläkään sattuis olemaan myytävänä tollasta kantta ja nokka-akselia mihin ois tehty nuo muutokset :lol:
Vastaa Viestiin