900i 8 vent. ruisku virranjakajan kyljessä on alipainesäädin joka oletaakseni säätää sytytystä, mutta letkusta kulkee ilma sisään ja ulos ilman minkäälaista vastusta eikä vaikuta käyntiin. Onko tämä tarkoitus vai onko säätimen kalvo rikki?
Ps. Alkoi valot "lemestämään" kun laitoin suoraan akulta parilla releellä ja sulakkeella virrat lamppuihin ja ohjaus vanhoilta johdoilta. Samalla loppui huonojen liitosten metsästys ajovalojen osalta.
Huonosti tuli se sun autosi tyyppi katsottua- on näin aamusella vielä "hitaalla". Mutta vastaus ei muutu: kalvo on kuvauksesi perusteella mennyt! Jos painekellon letkusta imaisee niin vastus on kova- rikkinäinen kalvohan ei vastusta lainkaan ja näinollen sytytyksen säätyminen jää pois.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Kiitoksia tiedoista, tuota vähän arveli itsekin, mutta olen vielä vahän uusi näissä saappi jutuissa. Täytyypi hommata jostain uusi tai ehjä käytetty.
Siitäpä tulikin mieleen olisiko kelään ylimääräistä ehjää säädintä?