Kesäkuussa 2007 uutta mutta mitä?
Hans Lehmankin innostunut kuvailemaan.
http://www.leftlanenews.com/2007/02/06/ ... ired-face/
Mitähän ruotsin rekisteri sanoo tuosta SRL-330:stä?
http://www.leftlanenews.com/2007/02/06/ ... ired-face/
Mitähän ruotsin rekisteri sanoo tuosta SRL-330:stä?
Viimeksi muokannut TuuSaR, Ti Helmi 06, 2007 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ha! Tuohan on ihan selvä og900:n askin peräkoppa.mike kirjoitti:Nyt on helppo tunnistaa nelivedoksi kun perä mollottaa auton alla.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Näistä kuvista näkeekin jo hyvin miltä tuo uusi keula tulee näyttämään. Kromi kiertää lampun päältä lampun taakse. Aikalailla kuten 9-5:ssä. Vaikea silti hahmottaa kokonaisuutta. Äkkiä joku shoppaamaan nuo kromit näkyville niin pystyy arvioimaan. Jokatapauksessa parempaan menossa IMO. Nykyinen 9-3:n maski on hieman vaisu ja lamppujen sivuleikkaus liian suora jos vanhempiin Saabeihin vertaa. Tuota maskin keskiaukkoa ois voinut vielä alemmas venyttää Aero-X:n malliin.TuuSaR kirjoitti:Hans Lehmankin innostunut kuvailemaan.
http://www.leftlanenews.com/2007/02/06/ ... ired-face/
Mitähän ruotsin rekisteri sanoo tuosta SRL-330:stä?
Ja en voi mitään, mutta minun silmiin tämä saa nyky 9-5:n näyttämään vielä oudommalta kolmiosaisine helma-aukkoineen, vielä kun tuo keskimaskikin on täysin erilainen
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Mitähän ruotsin rekisteri sanoo tuosta SRL-330:stä?
Regnr: SRL330 Färg: BLÅ
Fabrikat: SAAB
Årsmodell: 2007 Fordonsslag: PB
Chassinummer: YS3FH56U571000101
Senaste EU-regbevis: 20060703
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress:
Postnr: 461 80 Förvärvsdatum: 2006-06-30
Ort: TROLLHÄTTAN
Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: ACE
Försäkringsdatum: 2006-06-30
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2006-07-05)
Antal ägare: 1
Datum för första reg.: 2006-07-03
Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gång: 2006-07-05
Yrkesmässig trafik:
Fordonet tillverkat:
Direktimport: Nej
Utredning: Nej
Tillfällig registrering: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2009-10-01 - 2010-02-28
Senast godkända besiktning:
Föreläggande: Nej Körförbud: Nej
Vägmätarställning, km:
Skatteuppgifter
Skattepliktigt: Ja Användningsförbud: Nej
Årsskatt, kr: 2625
Debitering vid påställning, kr: 0 Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Kreditering vid avställning, kr: 218 Debiterad avgift, kr: 0
Huvuduppbördsmånad: mars Förfallen skatt/avgift, kr: 0
Skrotningspremie, kr: 700
Vägavgift
Vägavgift (kr/år): 0 Betald till och med:
Tekniska data
Effekt kW: 184
Antal passagerare: 4
Max släpvagnsvikt:
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1410
Max lastvikt: 460
Kopplingsanordning 1:
Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram: Däckdimension bak: 215/55 R16 93V
Kaross: Kombi (03)
Skattevikt: 1630
Totalvikt: 2090 Tjänstevikt: 1630
Längd: 465 Bredd: 177
Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel:
Regnr: SRL330
Färg: BLÅ
Fabrikat: SAAB
Fordonsslag: PB
Chassinummer: YS3FH56U571000101
Årsmodell: 2007
Tillägginformation
Informationen nedan redovisas obehandlad från vägtrafikregistret. Om det är tomt innebär det att det inte finns någon tilläggsinformation om fordonet.
U01A UPPHÖR VID ÄGARBYTE
T12E PROVBIL.FORDONET FÅR BRUKAS I TRAFIK MED DE UNDANTAG SOM GÄLLER FÖR EXPORTVAGN ENL VVFS 1994:5,AVSNITT 10.6 SAMT
UTAN KRAV PÅ BESIKTNING ENL 38 OCH 77 PARAGRAFERNA
FORDONSKUNGÖRELSEN (1972:595).SE SÄRSKILT BESLUT.
T13H ÅRSMODELLBETECKNINGEN ÄR ÅSATT AV FORDONSTILLVERKAREN.
T31BS KOLDIOXIDUTSLÄPP BLANDAD KÖRNING BERÄKNAD, CO2 251 G/KM.
UPPGIFTEN ANVÄNDS ENDAST SOM GRUND FÖR UTTAG AV FORDONSSKATT.
DÄCK- OCH FÄLGDIMENSION AXEL 2 215/55 R16 93V /
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Uudessa TM:ssä istutetaan Cadillac BLS:n keulalle Italialaista alkuperää olevaa V6 dieseliä, jonka huipputehot asettuisivat 180kW:n tienoille. Oisko tässä moottori siihen huhuttuun Diesel Aeroon?
Samaisessa TM:ssä BLS voitti talvitestin ja loppukommenteissa muistetaan mainita "Saab 9-3 Cadillacin kuorissa". Tästä voitanee vetää johtopäätös että mielikuvat todella hyvästä talivautosta (9-3) pitää hyvin pitkälti paikkaansa. Erityisesti ajettavuus (hyvä alusta + toimiva ESP) ja nopea lämpeneminen.
Samaisessa TM:ssä BLS voitti talvitestin ja loppukommenteissa muistetaan mainita "Saab 9-3 Cadillacin kuorissa". Tästä voitanee vetää johtopäätös että mielikuvat todella hyvästä talivautosta (9-3) pitää hyvin pitkälti paikkaansa. Erityisesti ajettavuus (hyvä alusta + toimiva ESP) ja nopea lämpeneminen.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Vielä riittää kuvattavaa onneksi. Mutta taitaa tietotekninen vallankumous poistaa taas yhden perinteikkään ja romantisoidun ammatin ammattien kirjosta? Turha on autojen salakuvaajan päivystää autotehtaan portin takana, kun prototyyppejä ei välttämättä enää tarvita - eikä pian varmaan esisarjankaan autoja?TuuSaR kirjoitti:Hans Lehmankin innostunut kuvailemaan.
Hesarin autosivut viime lauantaina kirjoitti: Bravo suunniteltiin tuotantokuntoon 18 kuukaudessa. Uusien suunnittelumenetelmien ansiosta autosta ei tarvinnut valmistaa yhtään prototyyppiä. Esisarjan autoja on ajettu ja testattu viime elokuusta lähtien.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
.. ja tämä kehitys aiheuttaa mielenkiintoisia ominaisuuksia autoihin. Mieleen tulee pikaiseen Citroen jossa tuulilasin pesimet ruutaa veden ajoviimassa suoraan lasinpyyhkimen varteen..näistä useiden merkkien "ominaisuuksista" löytyy hyvä lista netistä jos viitsii hakea.
Kaikkea ei voi (osata) laskea simuloinneissakaan...
Kaikkea ei voi (osata) laskea simuloinneissakaan...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Olisiko laskemisen sijasta sentään laitteet testattu kompotentti/moduulitasolla. Kuitenkin autot suunnitellaan jo siten, että vanhoja, toimivia ja sopivia kokoonpanoja käytetään hieman viilattuna uusissa malleissa niin voidaan lykätä uusien kokoonpano suoraan linjaan. Elikkäs paremmalla suunnittelulla saadaan isommat kokonaisuudet natsaamaan keskenään.Täten aikaa vievää provaihetta ei vältämättä tarvita. Ensimmäiset mitä linjasta tulee on kuitenkin enemmän tai vähemmän susia, mitä asiakkaille ei anneta, niitä sitten voidaan kutsua vaikka nollasarjaksi.Marko A kirjoitti:.. ja tämä kehitys aiheuttaa mielenkiintoisia ominaisuuksia autoihin. Mieleen tulee pikaiseen Citroen jossa tuulilasin pesimet ruutaa veden ajoviimassa suoraan lasinpyyhkimen varteen..näistä useiden merkkien "ominaisuuksista" löytyy hyvä lista netistä jos viitsii hakea.
Kaikkea ei voi (osata) laskea simuloinneissakaan...
Saab 900S Combicoupe