Tee se itse tukivarret!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Tee se itse tukivarret!

Viesti Kirjoittaja Make^ »

putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Joo, tuolla toisessa topicissa jo ihmettelin kuinka helvetissä tuon foorumin ylläpito antaa moisten "rakennusohjeitten" olla siellä? On kyllä Ranetuksen huipentuma ja oikea älyn riemuvoitto! Kuinka tuollaista voi valkoisen miehen päässä syntyä?
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Make^ »

Jos tää jossain muualla täällä jo on, niin saa vapaasti poistaa.
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

No annetaan tämän olla tässä omassa topicissa VAROITTAVANA ESIMERKKINÄ.
Ei todellakaan kannata noudattaa ihan mitä tahansa DIY-ohjeita netissä. Tässä on jo kanssa autoilijat hengenvaarassa jos tollasilla virityksillä oikeasti lähdetään liikenteeseen :roll:
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Hahhaa, tuohan kuulostaa yhtä fiksulta kuin katkenneen raidetangon korjaus kasteluletkun pätkällä ja letkuklemmareilla. Sellainen viritys on kuulemma ihan otettu talteen jossakin katsastuskonttorilla. 8O
NG 900S 3d 2.3i -98
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Tuon täytyy olla hyvin valmisteltu vitsi, melko hyvä provoksi. Oikeesti eihän kukaan tuollaista laittaisi autoonsa.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

No juu kun katsoo sen kaverin ja sen kavereiden rakennelmia,niin ei todellakaan uskoisi että se on tosissaan tehty..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

http://www.brothatsmint.com/2007/02/07/ ... -arms-bro/

Nyt joku usassa tietty duunaa tommosen ja tyyppi saa hirveet korvausvaateet kun homma ei toimikkaan :lol:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Viesti Kirjoittaja anaconda »

huhhuh.. oikeen pelle peloton. :lol:
bmw e46 alias proteesi
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

:lol:
Tossahan olisi mainos-sloganiksi fjondalle..

"Mitäs honda mies ajatteli tehdä tänään?

No ajattelin silmämitalla väsätä stjyysinkitukivarret typerä raaseriin. Vähän ku ruuvaa nii stststst ststst pangplongkling kaboooom.."
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Hahahahaa! Voi viulu...kyllähän näyttäs hondamies tietävän! :lol: :lol:
Eipä se toisaalta taida orkkiksesta paljoo erota...no,ehkä väri. :?
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Saabisteissa ei taida kauheesti olla thyyning miehiä, vaikka ton hepun Hon-Da onkin ainaki näiden mukaan on suurella vaivalla laitettu->
Honda Civic 1.6i 16v Turbo -89

MOOTTORI

D16A7 16v
- Garret GT28RS .86 ahdin
- Wiseco ylikokomännät
- Eagle teräs H-profiili kanget
- D16z6 kannentiiviste
- Innovate LC-1 laajakaistalambda
- Kansi avarrettu+venttilityöt
- Alakerta tasapainotettu
- Omatuotanto Topmount-pakosarja
- OBX painekotelo
- 3bar GM map
- MaxFlow välijäähdytin
- FK vapaavirtaus suodatin
- ProTurbo bensanpaineensäädin
- Suuttimet 550cc
- ProTurbo Dumpvalve kiillotettu
- IOmatuotanto 3" ahtoputket rosteria
- Silicone letkuliitokset
- Kiilloitettu kansikoppa
- Omatuotanto 3" downpipe
- 2½" putkisto rosteri vaimentajalla
- Datalogit -usb
- Ostrich Moates eprom emulator -usb
- Alumiiniset teetetyt säiliöt

VOIMANSIIRTO

- Nelilapainen jousitettu sintterilevy
- Sachs asetelma
- Vauhtipyörä kevennetty & tasapainotettu
- Vaihdevälinlyhennin obx-racing

JARRUT

- Etulevyt Brembo 305mm, nissin satulat
- Osat kultaisella maalattu

ALUSTA

- KW Variante 1.

VANTEET & RENKAAT

- Rial 7½x17
- Marangoni Zeta-Lineat 205/40

KORIMUUTOKSET

- Facelifti vuoden -97 Civicistä
- Muokattu KIMA etupuskuri
- Omatuotanto M3 helmat
- Omatuotanto takapuskuri
- Myös omatuotanto takasiipi
- Kylkilistat siloteltu
- Muokatut etulokasuojat
- Helmiäis maalaus
- Muokatut M3 peilit
- Tummat ikkunat
- Kaasupumput konepellissä INXX
- Projektoriajovalot
- Merkit poistettu
- Kokopunaiset takavalot
- DTM -style pyyhin

SISUSTA

- Itse tehty kojelauta ja ovikotelot
- Type R kuppipenkit
- Type R Polkimet
- Ralliratti
- Vaihekepin nuppi
- AutoGauge "Smoke" ahtopaine mittari
- AutoGauge "Smoke" öljynpaine mittari
- A-pilariin sovitettu mittarit
- Sisustan muovi osat maalattu (sininen)
- Aktiivijakosuotimelle tehty kotelo
- Jacky turvavyö tyynyt (sininen)
- Muokattu keskikonsoli kyynärnojalla

POPIT

- Sony mp-3 soitin, soittimen paikkaa nostettu
- Diskantti DLS Reference
- Keski DLS Reference 4"
- Mid Morelin valmistamat 6½"
- 10" DLS subwoofer
- 2 kpl Alpinen 390w rms
- 1 kpl Magnat 2x150w rms
- 2F Macrom kondensaattori
- Kontti vaimennettu
- Akku kontissa
- Proel akunkengät
- Kaikki kiinnitykset ja piuhat uusittu
- Liikkuva vahvistinpaneeli

Muuta
-Defa hälytin kaukosäädöllä
Niin miksi edes kokeilumielessä on äpöstelty tommosia tukivarsiin.

http://www.streetcargarage.net/ tuolla kuvia Hon-Dasta
ahdinmoppe
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
Paikkakunta: pietarsaari

jaa

Viesti Kirjoittaja ahdinmoppe »

no hymyilittäpä hyvinkin ja hirvittikin.
tosin käsitin että toi ranetus oli vain vanhojen osin kokeilua ja miksipä ei monet idat syntyvät noista ranetuksista josta sitten evo1-jotain ja jopa lopuksi tommoisia valmiita sarjoja joita nähtiin jäljempänä.
tosin tommoiset ei saisi päästä tuommoisessa kuosissa yleiseen liikenteeseen millään muotoa.
mutta jokkis piireissä tommoisiakin ranetuksia näkee varmaan livenä ja jopa kesto testataan.
ja kyllähän sitä itsekkin ranetuksia harrastaa kun toimivaa ratkaisua haetaan niin koe paloja tehdään mitä ihmeellisimmistä asioista josta sitten saadaan mittat ja innovaatio tehdä se pitkälle viety oikea osa. ei oikei jaksa tehdä moneen kertaan jollain kalliilla materiaaleilla koe paloja harraste mielessä.
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Mutta kyllä se yleisesti taitaa olla niin, että Ranetus on Rahamiesten hommaa, lopputulos kun yleensä on kauhea, ja seuraavaksi täytyykin tehdä sitten oikein ja oikeilla osilla.. :?
ahdinmoppe
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
Paikkakunta: pietarsaari

no joo

Viesti Kirjoittaja ahdinmoppe »

no joo raha ja raha miesten. yleensähän rahamiehet ostavat valmiin tai teettävät valmiin. mutta monesti vain on ettei niitä tiettyjä osia ole olemassa ja joutuu insinöörinä yrittää olla vaikka ei ole mutta tommoisella tekeleellä ei ole asiaa tielle siitä kaikki varmaan samaa mieltä. ja ihmisethän tekevät noi valmiitkin tuotteet tosin vankalla ammatti taidolla.
niin ja itse sivusta kilpurin rakentamista katsovana voin sanoa että harrastavat ihmiset nämäkin tekevät ja itselläkin tarkoitus yrittää.
ja loppu tuloshan on se ratkaisevin.
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
Vastaa Viestiin