"1st Place: A clear win for the Saab Aero X. Over 82% of readers awarded it a top three place. In fact, it received over 50% of all votes for 1st position from within the first few hours of the voting, and that position never changed substantially over the whole two week period."
CC Aero kirjoitti:Eläs nyt, Sport Sedanin facelift näyttää hyvältä. Saab on kyllä aina onnistunut noiden konseptiautojen kanssa eikä Aero X tehnyt poikkeusta.
Tuohon on yhdyttävä ja ei ne 95:stakaan heti onnistunut pilaamaan. Nojuu mielipiteitä, mielipiteitä. Harmittaa lähinnä itseään vain, kun Saabin muotoilu oli ennen todella silmään osuvaa ja nyt menee kokoajan huonommaksi.
Speedou kirjoitti: kun Saabin muotoilu oli ennen todella silmään osuvaa ja nyt menee kokoajan huonommaksi.
Onko aika mahdollisesti kullanut muistot? Minun mielestä saab on pitänyt
aikaslailla samaa linjaa ng 900 lähtien.
Ja ei, en tarkoita sillä mitään negatiivista. Mallit ovat olleet hyvännäköisiä ja ehkä himpun verran enemmän main streamea kuin og saabit (truimphit ja fordit ) mutta kuitenkin omaperäisiä. Sama pätee nykylinjastolle minun mielestäni.
vjbremer kirjoitti:Onko aika mahdollisesti kullanut muistot? Minun mielestä saab on pitänyt aikaslailla samaa linjaa ng 900 lähtien.
Niinnojaa, olen siis vähän uudemman kansa Saabisteja ja omaan silmään perus og900 jne. ovat aina olleetkin rumia. Mutta esim. 95 uudesta asti tyylikäs. Aerona hiton hieno. 93SS aina ollut hieno, mutta 93SS farkku taasen kauhea tuuninki valoineen. Uusimman 95:sen keulavalot on ehkä vain kamalinta mitä toviin on tullut nähtyä alumiini kehyksineen. Sitten kun tavalotkin piti vielä kaapata Audilta. Eli Toivon, että uusi 95:nen korjaa tuon hairahduksen ja päivittää auton tyylikkäästi 2000 luvulle Saabiin kuuluvien ominaispiirteiden varjossa. Muotoilutaitoa kun selvästi puljusta vielä löytyy.